میدان میوه و تره‌بار و بازارهای کوثر فردا فعال است

مدیر عامل سازمان میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان گفت: میدان میوه و تره بار اصفهان به منظور خدمات‌رسانی به شهروندان، فردا (یکشنبه چهارم آبان) با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعال است.

محمد مجیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: علاوه بر ضدعفونی کردن محیط میدان مرکزی میوه و تره‌بار، هر شب پنج هزار خودروی وارد شده به این محوطه گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا علاوه بر میدان مرکزی میوه و تره‌بار، تعدادی از بازارهای کوثر نیز با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است.

مدیر عامل سازمان میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان با بیان اینکه بازارهای روز کوثر هفت، ۱۱ و ۱۳ به دلیل تغییر مدیریت تا اطلاع ثانوی تعطیل است، تصریح کرد: انتظار می‌رود شهروندان برای حضور در بازارها مطابق پروتکل‌های بهداشتی، ضمن رعایت فاصله فیزیکی از ماسک و دستکش استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط فعلی هنگام ورود شهروندان به بازارهای کوثر، دست‌کش، محلول ضدعفونی و آموزش‌های لازم به آنها ارائه می‌شود.

مجیری با بیان اینکه در سال‌جاری بازارهای تخصصی محله‌ای در شهر راه‌اندازی می‌شود، گفت: بازارهای روز کوثر به کمک شهرداری آمده و فضایی را ایجاد کرده تا بتوانیم محصولات مورد نیاز مردم را از واحد تولیدی به دست مصرف کنندگان برسانیم، البته مردم به برند بازارهای کوثر اعتماد دارند و مایحتاج خود را از آن‌ها تهیه می‌کنند.

کد خبر 451477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.