تلاش برای بهره‌برداری از فاز نخست تئاتر مشهد در بهار ۱۴۰۰

شهردار مشهد گفت: اهتمام و تلاش شهرداری بهره‌برداری از فاز نخست پروژه تئاتر شهر در بهار ۱۴۰۰ است.

به گزارش ایمنا، محمدرضا کلائی با اشاره به مراحل بهره‌برداری پروژه تئاتر شهر مشهد، اظهار کرد: بتن‌ریزی فونداسیون و دیوارهای این پروژه توسط سازمان عمران انجام شده تا یک اقدام مهم و اساسی دیگر در مسیر ایجاد این پروژه مدرن، در شهر مشهد صورت بگیرد و رکوردشکنی بتن ریزی برای پروژه تئاتر شهر مشهد اتفاق افتد.

وی افزود: مشکلات پرشمارِ بعد از کلنگ‌زنی این پروژه باعث شده بود تا به لحاظ زمان‌بندی اولیه دچار مشکلاتی باشیم، اما خوشبختانه در حال حاضر پروژه به صورت شبانه‌روزی در شرایط مطلوبی در حال پیش‌روی است.

شهردار مشهد تصریح کرد: نگاهِ شهرداری در این پروژه برای ایجاد یک سالنِ بزرگ دارای ماشینری پیشرفته با گنجایش ۷۰۰ نفر تماشاگر، در کنار سه بلک باکس برای اجرای تئاترهای هم‌زمان و همچنین فضاهای آموزش و تمرین تئاتر است.

وی ادامه داد: بلک باکس‌ها، سالن اجرای نمایش مکعب شکل است که در آن مواردی مثلِ صحنه، نور پردازی، محل قرار گیری تماشاگران و… قابل حرکت و پرتابل قرار دارد.

کلائی با تاکید بر اینکه اهتمام و تلاش شهرداری مشهد بهره‌برداری از فاز نخست پروژه تئاتر شهر در بهار ۱۴۰۰ است، خاطرنشان کرد: این پروژه در بوستان وفا، در حد فاصل بولوار پیروزی و بولوار شهید فکوری در حال احداث است.

کد خبر 451465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.