فروش جسد ‌به ضایعاتی در مشهد

سوختن زن جوان دزفولی در آتش خودرو، واژگونی مرگبار پراید و سمند در یزد، فروش جسد ‌به ضایعاتی در مشهد، مرگ زن و مرد آملی به علت انفجار کپسول گاز مایع خودرو، انهدام باند سرقت ۲۵ تن پسته و علت اصلی حادثه کارخانه پودر ماهی قشم را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یک مأمور سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول، اظهار کرد: طی تماس شهروندی با سامانه ۱۲۵ این سازمان گزارش آتش سوزی یک دستگاه خودروی RD واقع در یک منزل مسکونی اطلاع رسانی شد و ستاد فرماندهی عملیات سریعاً آتش‌نشانان ایستگاه‌های شماره یک و سه را به محل حادثه واقع در کوی آزادگان خیابان اعزام کرده و اقدام به مهار حریق کردند.

محمد بی‌باک افزود: در این حادثه که به علت بی احتیاطی، (روشن کردن زغال منقل) در مجاورت مواد قابل اشتعال به وجود آمد، منجر به آتش سوزی و سرایت آتش به خودروی RD و دو دستگاه موتورسیکلت شد که با حضور آتش‌نشانان در محل و در کوتاه‌ترین زمان ممکن حریق کنترل و مهار شد.

وی خاطرنشان کرد: در این حادثه یک زن حدوداً ۳۰ ساله از ناحیه دست و صورت دچار سوختگی درجه سه شد که با حضور عوامل ۱۱۵ در محل به صورت سرپایی مداوا شد.

واژگونی مرگبار پراید و سمند در یزد

سخنگوی سازمان اورژانس استان یزد گفت: واژگونی دو خودروی سواری پراید و سمند در جاده شهرستان‌های اردکان و میبد سه فوتی و پنج مصدوم بر جای گذاشت.

سیدحسین طباطبایی با بیان این‌که خواب آلودگی و رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی مهمترین دلایل بروز حوادث جاده‌ای در این استان است، اظهار کرد: یک خودروی سواری پراید در جاده ارکان، چوپانان از مسیر خود منحرف و واژگون شد و در این حادثه سه نفر سرنشین خودروی پراید به دلیل شدت جراحات قبل از رسیدن نیروهای امدادی در محل فوت کردند.

وی خاطرنشان کرد: به محض اطلاع از این واژگونی دو کد امدادی آمبولانس از شهرستان اردکان به محل حادثه اعزام شدند و واژگونی خودروی سمند در محور کمربند غربی میبد از دیگر حوادث جاده‌ای در استان بود که این حادثه در شهرستان میبد رخ داده است، این‌که این واژگونی تلفات جانی نداشت و پنج سرنشین این خودرو توسط نیروی‌های امدادی معاینه شده و برای ادامه درمان به بیمارستان منتقل شدند.

فروش جسد به ضایعاتی در مشهد

قاضی ویژه قتل عمد مشهد با بیان اینکه مرد جوانی خودروی پراید یک راننده ۶۲ ساله را در خیابان کاشانی ۱۲ دربست کرایه کرد و حادثه‌ای هولناک در مشهد رخ داد، گفت: وی از پیرمرد راننده خواست تا کیسه حاوی ضایعات را به انتهای بلوار پنج تن مشهد برساند. جوان موتورسوار که زنی نیز ترک‌نشین آن بود به پیرمرد راننده گفت من با موتورسیکلت پشت سر شما می آیم تا نشانی را درست بروید اما اگر به طور اتفاقی همدیگر را گم کردیم در انتهای بلوار پنج تن توقف کن تا ما به تو برسیم.

کاظم میرزایی توضیح داد: پس از این گفت‌وگو پیرمرد راننده در صندوق عقب را گشود و مرد جوان به طرف کیسه‌ای رفت که قرار بود آن را حمل کنند. مرد جوان از راننده خواست برای انتقال کیسه سنگین به صندوق عقب خودرو به او کمک کند، ولی راننده با خودداری از کمک به مرد جوان گفت: من پیرم و کمر درد دارم، سپس مرد جوان به ناچار و با سختی زیاد کیسه را درون صندوق عقب گذاشت و به این ترتیب هر دو وسیله نقلیه به طرف بلوار پنج تن به راه افتادند. پیرمرد راننده هراز گاهی از آئینه خودرو به پشت سر نگاه می‌کرد تا موتورسوار را گم نکند ولی هنوز به چهارراه گاز نرسیده بود که در میان ترافیک شهری موتورسوار را گم کرد و به ناچار به انتهای بلوار پنج تن رفت و از ساعت ۹ صبح منتظر جوان موتورسوار ماند، اما در حالی که عقربه‌های ساعت به ظهر نزدیک می‌شد خبری از موتورسوار نبود. راننده که دیگر نمی‌توانست این اوضاع را تحمل کند تصمیم گرفت ضایعات داخل کیسه را به یک خریدار ضایعات بفروشد تا حداقل کرایه خود را بردارد.

وی ادامه داد: راننده بالاخره خریداری پیدا کرد، اما وقتی خواست کیسه را به خریدار ضایعات تحویل بدهد ناگهان دست جسدی از درون کیسه بیرون آمد. پیرمرد که با دیدن این صحنه وحشتناک بسیار ترسیده بود، مضطرب و نگران خود را به کلانتری رساند و ماجرا را توضیح داد، این گونه بود که نیروهای انتظامی مراتب را به ما اطلاع دادند و جسد مرد حدود ۶۰ ساله به پزشکی قانونی انتقال یافت. بررسی‌ها و معاینات اولیه حکایت از آن دارد که مرد مذکور به طور طبیعی فوت کرده است، اما تحقیقات بیشتر با کالبدشکافی جسد برای تعیین علت دقیق مرگ همچنان ادامه دارد.

انفجار کپسول گاز مایع خودرو مصدومیت زن و مرد آملی را به دنبال داشت

روابط عمومی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: انفجار کپسول گاز مایع خودرو در آمل دو زخمی بر جای گذاشت.

زکریا اشکپور اظهار کرد: با اعلام خبر حادثه انفجار کپسول گاز مایع خودرو به مرکز پیام اورژانس شهرستان آمل بلافاصله دو دستگاه آمبولانس از پایگاه‌های اورژانس آمل یک و آمل سه به محل حادثه در شهر آمل اعزام شدند، در این حادثه که گفته شد بر اثر انفجار کپسول گاز مایع خودرو اتفاق افتاد، دو نفر دچار سوختگی و مصدومیت شدند.

وی ادامه داد: زخمی‌های این حادثه دو نفر شامل یک زن و یک مرد بودند که پس از انجام اقدامات درمانی پیش بیمارستانی اولیه به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شدند، زخمی‌های حادثه برای اقدامات درمانی فوق تخصصی در مرکز سوختگی به بیمارستان سوختگی زارع ساری منتقل شدند.

باند سرقت ۲۵ تن پسته متلاشی شد

چهار عضو باند سرقت پسته در شهرستان انار استان کرمان به دام افتادند و فرمانده انتظامی شهرستان "انار" در این زمینه گفت: اعضای این باند چهار نفره در این شهرستان با سلاح سرد مالکان پسته را تهدید و زخمی و سپس محصول آنان را سرقت می‌کردند.

وی افزود: بیش از ۲۵ تن پسته به ارزش ۴۵ میلیارد ریال از سارقان کشف شده است و سارقان تحویل مراجع قضائی شدند.

گازگرفتگی، علت اصلی حادثه کارخانه پودر ماهی قشم

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با اشاره به حادثه اتفاق افتاده در کارخانه پودر ماهی قشم، گفت: با کسب اطلاع از بروز حادثه در کارخانه پودر ماهی در قشم، تیم کارشناسی و بازرسی کار این اداره کل جهت بررسی ابعاد مختلف حادثه به محل اعزام شدند.

هادی ابراهیمی با اشاره به فوت چهار نفر از کارگران این کارخانه، اظهار کرد: بررسی‌های اولیه حادثه دلخراش روزهای اخیر در شهر قشم، نشان دهنده بی‌توجهی به نکات ایمنی در بروز این اتفاق بوده است.

وی خاطرنشان کرد: گازسنجی صورت گرفته توسط کارشناسان این اداره کل تجمع گاز سولفید هیدروژن و منواکسیدکربن و کاهش اکسیژن محیط که موجب گاز گرفتگی شده را به اثبات رسانده است.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هرمزگان در ادامه نیز ضمن تشریح جزئیات دیگر این حادثه، تصریح کرد: به دنبال کاهش اکسیژن محیط، یکی از کارگران دچار حادثه شده و پس از آن چهار نفر دیگر از کارگران برای نجات جان همکار خود به درون حوضچه ماهی رفته که آن‌ها نیز دچار گازگرفتگی شده‌اند و در نهایت نیز این حادثه منجر به مصدومیت یک نفر و فوت چهار نفر دیگر شده است.

کد خبر 451464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.