چالش شهرداری قزوین با وانت‌بارها/استفاده از تجربه موفق شهرداری اصفهان

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قزوین گفت: موضوع ساماندهی وانت بارها سال‌هاست اجرا نشده است و به تبع آن در ارتباط با شرکت‌های باربری درون شهری با مشکل مواجه هستیم.

به گزارش ایمنا، شیما زرآبادی‌پور اظهار کرد: جلساتی با حضور اعضای شورای شهر و مسئولان اداره راهداری برگزار و در نتیجه آن‌ها بر راهکار کلی ساماندهی وانت‌بارها توافق کردیم.

وی افزود: جلسه‌ای نیز در سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و وزارت کشور برگزار شد تا از تجارب شهرهای مختلف در این زمینه استفاده کنیم.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قزوین گفت: شهرداری اصفهان در این زمینه خیلی خوب عمل کرده است و کارشناسان آن نرم‌افزاری شبیه اسنپ طراحی کرده‌اند، اما چون نیاز به پشتوانه‌های قانونی دارد هنوز مورد استفاده قرار نداده است.

زرآبادی‌پور اضافه کرد: ما تمامی این موارد را استخراج کرده‌ایم و درصدد هماهنگ کردن تعریف‌ها در قزوین هستیم چون بحث حمل و نقل درون شهری و برون شهری را نمی‌توانیم در شهر تفکیک کنیم.

وی گفت: بارنامه نیز موضوعی است که هم در درون شهر اتفاق می‌افتد و هم در جاده و در شهرک‌های اقماری قزوین نیز دپویی از مصالح ساختمانی وجود دارد که بدون مجوز وارد شهر می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهردار قزوین اضافه کرد: آئین نامه حمل و نقل درون شهری با تعاریف شهر قزوین و مشکلات آن در حال تدوین بوده و نرم افزار آن هم در حال بروزرسانی است.

زرآبادی پور گفت: پایه این نرم افزار متعلق به شهر اصفهان و شبیه نرم افزار اسنپ است و متولی آن آمادگی دارد طرح را به صورت بی او تی برای ما اجرا کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 451445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.