از توهین تا تهدید به اعدام رئیس جمهور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در هفته‌ای که گذشت پیرامون مسائل مهم کشور اظهارنظرهای مختلفی کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در اینجا به بررسی اظهار نظرها، تذکرات و بخشی از فعالیت‌های جنجالی نمایندگان مجلس شورای اسلامی طی هفته گذشته می‌پردازیم:

کدام دشمن خارجی می‌گوید پراید بنجل ۷ میلیونی را ۱۳۰ میلیون بفروشیم

سارا فلاحی، نماینده مردم ایلام و عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در نطق میان‌دستور خود تأکید کرد: بنده طرفدار توهم تئوری توطئه نیستم اما معتقد هستم امروز کاسه‌ای زیر نیم کاسه است که برخی خدمات این نظام و انقلاب را در پستوهای بی کفایتی خود به اسارت گرفته اند.

وی افزود: کجا دشمن خارجی به ما گفته است پراید بنجل ۷ میلیونی را ۱۳۰ میلیون بفروشیم و کک وجدان هیچ‌کسی گزیده نشود. کدام دشمن خارجی به ما گفته است که فرزندان برخی مسئولان رده بالای این مملکت به مراکز جاسوس پروری انگلیس، آمریکا و کانادا بروند، سبک زندگی‌شان عوض شود، باورهایشان عوض شود و بعد به‌عنوان سفیران دشمن برگردند و دوباره با رانت پدرانشان در فضای سیاسی و اقتصادی این سرزمین جا خوش کنند؟ پدرانشان اینجا مرگ بر آمریکا بگویند و فرزندانشان آنجا به ریش این مملکت بخندند.

این نماینده مجلس ادامه داد: کجا دشمن خارجی ما گفته است که بورس را به قتلگاه سرمایه‌های مردم تبدیل کنیم؟ کجا دشمن خارجی به ما گفته است که شعبان بی‌مخ‌هایی را به جان اقتصاد این سرزمین بیندازیم که هر روز یک کودتای جدید علیه اقتصاد این مردم ارائه می‌دهند.

فلاحی خاطرنشان کرد: روش کمیسیون داری را عوض کنیم. نگذاریم وزیری بیاید و بگوید و برود و او را به خیر و ما را به بی خیالی. اجازه ندهیم که این گزاره غلط در میان ما جا بیفتد که ۸ ماه مانده، بگذاریم و برود.

کریمی قدوسی خطاب به روحانی: ترسوها را چه به صلح!

جواد کریمی قدوسی، نماینده مردم مشهد در مجلس نسبت به تحریف تاریخ توسط حسن روحانی هشدار دارد. کریمی قدوسی با اشاره به اظهارات اخیر حسن روحانی پیرامون عقلانیت و صلح امام حسن (ع) گفت: جناب روحانی! ترسوها را چه به صلح؛ کار آدم‌های ترسو تسلیم است نه مبارزه و صلح و مذاکره.

وی در ادامه خطاب به رئیس جمهور تاکید کرد: به شما پیشنهاد می‌کنم در چند ماه باقی مانده عمر این دولت، زبان در کام کشید و به کنجی بنشینید تا ملت از شر زبان شما آسوده شوند. تکرار کلام نسنجیده و اشتباهاتتان از عقلانیت به دور است.

حمله توهین‌آمیز نماینده مجلس به روحانی

علی اصغر عنابستانی، نماینده سبزوار در مجلس، در صفحه توئیتر خود خطاب به رئیس جمهور نوشت: جناب رئیس جمهور! دهان دریدگی شما را در انواع فحش‌ها که نثار منتقدان کرده‌اید دیده‌ایم و فرومایگی‌تان را در نسبت ناروا به ائمه اطهار برای نیل به مطامع سیاسی تجربه کرده‌ایم! به جای بسیج یک لشگر برای پاسخ به نماینده ملت و طرح شکایت از او قدری به فکر وضع ملت باش که طاقتشان طاق شده است.

وی در توئیت دیگری نوشته بود: او آنقدر وقیح است که ملت خویش را به مسخره گرفته است! کشور به حال خود رها شده و مردم در تأمین مایحتاج خویش درمانده اند و زیر خط فقر درست و پا می‌زنند. رئیس جمهور در بند حفظ ریش خویش است! اف بر تو باد که ملتی را شرمنده کرده ای.»

تهدید اعدام رئیس جمهور

مجتبی ذوالنور، رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، که از دلواپسان است و خود را از قاطبه مردم می‌داند و در عین حال یَد طولانی در توهین به رئیس جمهور دارد، در صفحه شخصی توئیتر خود ویدئویی مبنی بر اینکه استیضاح رئیس جمهور از دستور خارج نشده منتشر کرد و اعلام کرد: استیضاح به قوت خودش باقی است، پرونده استیضاح دست بنده است ،۴۴ نفر امضا کرده اند که ۱۱ نفر امضایشان را پس گرفتند، ۳۳ امضا باقی است (با احتساب امضای خود ذوالنور) از دیگر نمایندگان خواهش می‌کنیم استیضاح را امضا کنند که این اوضاع نابسامان فعلی با استیضاح آقای رئیس جمهور سامان پیدا کند.

همچنین ذوالنوری در صفحه توئیتر خود گفت: جناب روحانی! اگر برای توجیه مذاکره با دشمن، علت صلح امام حسن با معاویه را خواست اکثر مردم از امام ذکر می‌کنید! امروز اکثریت قاطع ملت ایران به کمتر از عزل و مجازات شما راضی نمی‌شوند؛ با منطق شما، رهبر انقلاب باید دستور دهند هزار بار شما را اعدام کنند تا دل مردم عزیز راضی شود.

کد خبر 451444

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 2
  • محمد IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
    3 7
    درشان امت پیامبر رحمت نیست با این ادبیات صحبت کردن وقطعا روح پیامبراعظم ازاین بداخلاقی امت رنجیده می شود. آقای روحانی شخصیت بزرگوار ودوستدار اهل بیت است او نماینده ی اکثریت مردم ایران است.
    • مفلس IR ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
      5 6
      ادبیات آنها درست نیست ولی نحوه مدیریت ایشان نیز از فجایع قرن اخیر است. ملت بیچاره دیگر توان کمر راست کردن هم ندارن و به نان شب محتاج شده اند ...
  • مهدی IR ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۴
    4 2
    سلام جناب مفلس اگر انصاف داشته باشید اینطور نیست که باید تمام مشکلات بدست یک نفر حل شود .واقعا مگر مدیریت کشور فقط بدست روحانی است ؟ تحریم ها را چطور ارزیابی می کنید ؟ نقش دشمنی های آمریکا چطور ؟ نقش داخلی ها ؟ و .... بله مدیریت ضعیف است اما اگر دلایل و ریشه های آن بررسی و اصلاح شود انشالله شاهد تحولی عمیق در کشور خواهیم بود .