بازسازی بزرگ‌ترین پارک در لهستان

کلانشهر لوبلین در کشور لهستان، میزبان پارک بسیار عظیمی است که طولانی‌ترین پل شهرستان را در خود جای داده است. بازسازی پارک فوق از مدت‌ها قبل آغاز شده و هم‌اینک به مرحله تکمیلی خود نزدیک می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، شهردار لوبلین پس از اینکه شخصاً به بازدید از پارک مردم یا پارک Ludowy رفت، دستور داد کارکنان شهرداری به سرعت وارد عمل شوند و اقدامات بازسازی پارک را انجام دهند. پارک مردم به عنوان بزرگ‌ترین فضای سبز شهر شناخته شده و جاذبه‌های بسیاری را در خود جای داده است. آبنمای بسیار زیبایی در مرکز فضای سبز Ludowy قرار گرفته و فواره‌هایی گوی مانند به رنگ نقره‌ای را با اندازه‌های مختلف در خود جای داده است که چشم هر بازدیدکننده‌ای را به خود خیره نگه می‌دارد. کف آبنما را موزاییک‌های آبی رنگ زیبایی فرا گرفته و گونه‌های مختلفی از ماهی‌های زینتی در آب، در حال شنا به این سو و آن سو عابران را به لحظه‌ای درنگ و تماشای خود وسوسه می‌کند.

شهردار لوبلین به کارکنان دستور داد عملیات بازسازی خیابان اصلی پارک را که به پلی بسیار طولانی ختم می‌شود، به سرعت آغاز کرده و فضای سبز اطراف را به پیروی از کشورهای غربی، به امکانات کامل برای استراحت کاربران مجهز کنند. پیش از این سایر جاده‌ها و خیابان‌های فرعی پارک که در مجموع مسافت هشت کیلومتر را در بر می‌گیرد نیز بازسازی شده و جذابیت دیگری برای علاقمندان به پارک ایجاد کرده بود. هم‌اینک تمام خیابان‌های پارک از امکانات ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند نیاز تمام گروه‌های جامعه لوبلین، نظیر کاربران صندلی‌های چرخدار و سایر افراد دارای معلولیت جسمی را برآورده کند.

علاوه بر این مسیرهای جدیدی برای دوچرخه‌سواران در نظر گرفته شده است تا این افراد بدون استرس از برخورد با عابران پیاده و کودکان به تردد و سرگرمی بپردازند. ایجاد زمین‌های بازی جدید با وسایل سرگرمی پیشرفته برای کودکان، نصب وسیله‌های ورزشی برای بزرگ‌ترها و تغییر مبلمان پارک از دیگر اقداماتی است که در بازسازی پارک مردم لوبلین شده است.

کد خبر 451424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.