برگزاری دوره آموزش پیشگیری از کرونا در شهرداری یزد

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با رعایت فاصله‌گذاری برای کارکنان و نیروهای خدمات شهرداری خبر داد.

مجید بیکی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با توجه به بحرانی شدن شیوع کرونا در شهر و لزوم آشنایی و آگاهی نیروهای خدمات بخش‌های مختلف شهرداری، واحد سلامت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد، دوره آموزشی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا با رعایت فاصله‌گذاری در محل پارک باغ ملی توسط کارشناس مرکز بهداشت برگزار کرد.

وی افزود: در این دوره یک ساعته، با توجه به حضور زیاد شهروندان در شهرداری، برای چندمین بار متوالی، توصیه‌های بهداشتی پیشگیری از کرونا به نیروهای خدمات ارائه شد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری تاکید کرد: پیش از این کارشناس مرکز بهداشت با حضور در بین کارمندان شهرداری، جهت پیشگیری از بیماری کرونا توصیه‌های لازم را ارائه کرده بود.

بیکی خاطرنشان کرد: شهرداری یزد به صورت برنامه‌ریزی شده در معاونت‌ها، مناطق و سازمان‌ها، مراحل تب‌سنجی و غربالگری پرسنل، ضدعفونی و گندزدایی مجموعه را انجام می‌دهد و مراتب توسط واحد سلامت معاونت برنامه ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری یزد رصد می‌شود.

کد خبر 451413

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.