پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه میدان حج در منطقه ۷

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان از پیشرفت ۴۵ درصدی پروژه میدان حج در این منطقه خبر داد و گفت: این پروژه پس از اتمام و بهره‌برداری ارزش افزوده خوبی همراه خواهد داشت.

علی اصغر شاطوری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: میدان حج در شمال منطقه هفت واقع شده که پس از اجرای طرح‌های در نظر گرفته شده برای آن، ارزش افزوده زیادی برای این منقطه از شهر خواهد داشت.

وی با بیان اینکه میدان حج توسط سازمان طراحی شهرداری طراحی شده است، افزود: در طرح آماده شده چهار آبنمای مستقل از یکدیگر با چهار موتورخانه جداگانه در نظر گرفته شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری اصفهان با بیان اینکه قطر این میدان حدود ۹۰ متر و مساحت آن حدود شش هزار مترمربع است، تصریح کرد: سه هزار مترمربع سطح پیاده‌روهای این میدان به صورت بتن دکوراتیو طرح‌دار با رنگ‌های مختلف پیش‌بینی شده است.

وی ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌های شده با سازمان زیباسازی، نماد «لااله الاالله» با ارتفاع ۹ متر با استفاده از مصالح مناسب برای میدان حج در حال آماده‌سازی است.

شاطوری با بیان اینکه قرارداد اولیه با پیمانکار برای اجرای این پروژه با مبلغ یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان منعقد شده و در حال فعالیت است، ادامه داد: در حال حاضر این پروژه حدود ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و زیرساخت‌های آن در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم که این پروژه تا پایان سال جاری به اتمام و بهره برداری برسد.

کد خبر 451401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.