پیام  "زندگی جاری‌ست" جشنواره در همه جا تحقق یافت

شهردار اصفهان با اشاره به فرصت هایی که جشنواره امسال ایجاد کرد، گفت: توانستیم فرصت استفاده از جشنواره فیلم را به کودکان منطقه "بنت" در سیستان و بلوچستان نیز بدهیم. همچنین ۵۰۰ میلیون تومان از هزینه‌های جشنواره به خرید امکانات تحصیل در فضای مجازی برای کودکان مناطق کمتر برخوردار اصفهان تخصیص داده شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، امروز _جمعه دوم آبان ماه_ آئین اختتامیه سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برگزار شد؛ در این مراسم، پیام ویدئویی قدرت الله نوروزی، شهردار اصفهان پخش شد.

نوروزی در این پیام ویدئویی اظهار کرد: بسیار خوشحالم که در اختتامیه این جشنواره در جمع کودکان بستری‌شده در بیمارستان کودکان امام حسین (ع) اصفهان حضور دارم و شاهدم که این کودکان نیز خنده بر لب دارند و با شادی فیلم‌های به نمایش گذاشته‌شده در جشنواره را تماشا می‌کنند.

شهردار اصفهان افزود: از کادر درمانی این بیمارستان تشکر می‌کنم که در شرایط سخت کرونایی، هم به درمان می‌پردازند و هم به شادی کودکان فکر می‌کنند؛ بسیار خوشحالیم که در این شرایط سخت، پیام جشنواره که "زندگی جاری‌ست"، در همه جا تحقق یافت؛ توانستیم فرصت استفاده از جشنواره را به کودکان منطقه "بنت" شهرستان نیک‌شهر استان سیستان و بلوچستان هم بدهیم که جای خوشحالی زیادی دارد.

وی تصریح کرد: از همه دست اندرکاران جشنواره امسال تشکر می‌کنم که توانستند به خوبی از فضای مجازی بهره ببرند و همه کودکان را از این فرصت، بهره‌مند کنند؛ تقریباً ۵۰۰ میلیون تومان از هزینه‌های جشنواره، به خرید لوازم و امکانات تحصیل در فضای مجازی برای کودکان مناطق کمتر برخوردار استان اصفهان تخصیص داده شد. خوشحالیم که توانستیم این کودکان را نیز شاد کنیم و بر لب‌های آنان، خنده بنشانیم.

گفتنی است که این پیام برای تجلیل از مدافعان سلامت و همچنین تحقق شعار "جشنواره برای همه کودکان"، در بیمارستان تخصصی کودکان امام حسین (ع) ضبط شده است.

کد خبر 451378

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.