ثبات نرخ بلیط سفرهای هوایی تا اطلاع ثانوی

ثبات نرخ بلیط سفرهای هوایی تا اطلاع ثانوی، برگزاری دور دوم مذاکرات ایران و اوکراین درباره سانحه هواپیما و ایجاد جذابیت در فضای کشور برای بازگشت پروازهای عبوری مهم‌ترین عناوین خبری هوانوردی کشور در هفته‌ گذشته است.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهم‌ترین اخبار هوانوردی کشور طی یک هفته گذشته شامل موارد زیر هستند:

برگزاری دور دوم مذاکرات ایران و اوکراین درباره سانحه هواپیما

دور دوم مذاکرات ایران و اوکراین درباره سانحه هواپیما برگزار شد وطی آن تاکید شد که ایران درخصوص این سانحه چیزی برای پنهان کردن ندارد.

لغو پروازهای چارتری از ۲۵ مهرماه و جلوگیری ادامه این پروازها

جلسه هم‌اندیشی وزیر راه و شهرسازی با مدیران‌عامل شرکت‌های هواپیمایی روز دوشنبه برگزار و اعلام شد که پروازهای چارتر از ۲۵ مهر لغو شده است و ادامه نخواهد داشت و شرکت‌های هواپیمایی از اول آبان‌ماه، موظف به رعایت ظرفیت ۶۰ درصدی هواپیماها هستند.

افتتاح تاکسی هوایی فرودگاه لامرد

مدیر فرودگاه لامرد از برپایی هم اندیشی مدیران فرودگاهی منطقه جنوب کشور با موضوع توسعه هوانوردی عمومی با برنامه‌هایی از جمله راه اندازی دو تاکسی هوایی خبر داد.

اعمال محدودیت پذیرش مسافر در هواپیما تا اطلاع ثانوی

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه تاکنون ۵۰ درصد از ایرلاین‌های کشور نتوانستند از تسهیلات حمایتی ۲ هزار میلیارد تومانی دولت در بخش حمل‌ونقل استفاده کنند، افزود: عمده مشکلات مربوط به میزان وثیقه‌ای است که از سوی بانک‌ها مطالبه می‌شود.

برگزاری جلسه مجمع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران

جلسه مجمع شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در بررسی و اتخاذ تصمیم در خصوص اصلاحیه بودجه ۱۳۹۹ و بودجه پیشنهادی سال ۱۴۰۰ برگزار شد.

سیاست‌گذاری برای خوداتکایی و بهره‌برداری محلی از فرودگاه‌ها

نماینده مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها در همایش مدیران فرودگاهی منطقه جنوب کشور در لامرد هدف از توسعه هوانوردی عمومی را تقویت بهره برداری فرودگاه به صورت بومی و خوداتکایی با استفاده از سرمایه گذاری محلی عنوان کرد.

ایجاد جذابیت در فضای کشور برای بازگشت پروازهای عبوری

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران بر جذاب کردن فضای کشور جهت بازگشت پروازهای بین‌المللی و افزایش ترافیک پروازی تأکید کرد و گفت: امیدواریم با عمل به شعار ایمنی، امنیت و سلامت، شاهد رشد و توسعه فعالیت‌ها در چارچوب برنامه‌ها و اهداف راهبردی شرکت باشیم.

ظرفیت پذیرش مسافر در هواپیما کاهش می‌یابد

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از کاهش ظرفیت پذیرش مسافر در هواپیما خبر داد.

ثبات نرخ بلیط سفرهای هوایی تا اطلاع ثانوی

دبیر انجمن ایرلاین‌های کشور خواستار تجدید نظر وزارت بهداشت در اجرای محدودیت ۶۰ درصدی استفاده از ظرفیت هواپیماهای داخلی شد و افزود: اکنون شرکت‌های هواپیمای خارجی که از ایران عبور می‌کنند شامل این طرح نمی‌شوند.

الزام ایرلاین‌ها به استفاده از ۶۰ درصد ظرفیت هواپیما

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری به منظور اطمینان از رعایت دستورالعمل پذیرش حداکثر ۶۰ درصدی مسافر درهواپیماها از فرودگاه مهرآباد بازدید کرد و گفت: تا زمانی که این دستورالعمل از سوی وزارت بهداشت ملغی نشود ایرلاین‌ها ملزم به رعایت آن هستند.

کد خبر 451351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.