پارک‌ها و مراکز تفریحی فومن تعطیل شد

شهردار فومن از تعطیلی کلیه مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و کمپ‌های مسافرتی این شهر برای مقابله با شیوع بیماری کرونا خبر داد.

رضا محمدی، در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله کرونا و دستور استانداری گیلان، برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، تا اطلاع ثانوی کلیه مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و کمپ‌های مسافرتی فومن تعطیل است.

وی تصریح کرد: در ورودی تمامی مراکز تفریحی بنر و تابلوهای ورود ممنوع نصب شده و نیروهای شهرداری از چادر زدن و اتراق در فضای سبز شهری فومن توسط شهروندان و مسافران جلوگیری خواهند کرد.

شهردار فومن عنوان کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونا و قرار گرفتن فومن در وضعیت قرمز، از همه هموطنان خواهش می‌کنیم در حال حاضر از سفر به این شهر خودداری کنند و در خانه بمانند؛ پس از پایان بحران ویروس کرونا و محدودیت‌ها، در خدمت همه گردشگران خواهیم بود.

محمدی یادآور شد: شهرداری فومن از آغاز شیوع ویروس کرونا در بازه زمانی و در صورت ضرورت، تمامی معابر و اماکن عمومی را ضدعفونی کرده و این اقدامات تا قطع چرخه شیوع این ویروس تداوم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری فومن به منظور اطلاع رسانی به شهروندان، بر روی تمامی تابلوهای محیطی سطح شهر، بنرهای آموزشی رعایت توصیه‌های بهداشتی و پیشگیری از ابتلاء به بیماری کرونا را نصب کرده است.

شهردار فومن تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم، برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت نکات بهداشتی در هنگام تردد در شهر از ماسک استفاده کنند.

به گزارش ایمنا، شهر فومن با بیش از ۳۵ هزار نفر جمعیت در ۲۵ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

کد خبر 451310

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.