افزایش تجهیزات خانه‌های ورزش روستایی در گلپایگان

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان گفت: سال گذشته روستاهای شهرستان فاقد خانه ورزش روستایی بود، اما از بهمن ماه سال گذشته تاکنون ۳۴ خانه روستایی شهرستان گلپایگان به وسائل ورزشی مجهز شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حسین یار محمدیان، فرماندار گلپایگان امروز پنجشنبه در مراسم اعزام پنجمین کاروان تجهیزات ورزشی به روستاهای ماکوله، ضامن‌آباد و مزرعه، اظهار کرد: در این شرایط کرونایی از بین تمام شهرستان‌های کشور ما اعلام آمادگی کردیم تا مسابقاتی که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان اجرای آن وجود دارد را میزبانی کنیم که در این زمینه مسابقات لیگ دوچرخه سواری به میزبانی گلپایگان برگزار شد و دوچرخه سواران نیز پس از برگزاری گلپایگان را بهترین نقاط در تاریخ برگزاری مسابقات خود اعلام کردند.

وی با بیان اینکه با اجرای مسابقات کشوری در این شهرستان گلپایگان را به نمایش می‌گذاریم، تصریح کرد: اگر بیماری کرونا از کشور رخت بربندد مسابقات سالنی را نیز در گلپایگان برگزار خواهیم کرد.

فرماندار گلپایگان با بیان اینکه اکنون در رشته کشتی، کاراته، دوچرخه سواری وضیعت خوبی داریم، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه ۵۰ هیئت ورزشی وجود دارد، اما در این شهرستان برخی رشته‌ها مانند هندبال هنوز تشکیل نشده است.

همچنین رسول باروتی، رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان نیز در این مراسم اظهار کرد: سه خانه روستایی در این روستاها با اعتبار ۶۰ میلیون تومان از محل اعتبارات وزارت ورزش و جوانان و هیئت ورزش روستایی استان اصفهان به وسایل ورزشی مجهز شد.

وی افزود: این تجهیزات شامل تخته تاتامی، صفحه دارت، میز فوتبال دستی، میز تنیس و میز شطرنج است.

رئیس اداره ورزش و جوانان گلپایگان گفت: سال گذشته روستاهای شهرستان فاقد خانه ورزش روستایی بود، اما از بهمن‌ماه سال گذشته تاکنون ۳۴ خانه روستایی شهرستان گلپایگان به وسایل ورزشی مجهز شد و این اتفاق مهمی در حوزه ورزش گلپایگان است.

در ادامه حجت الاسلام محمدتقی کرامتی، امام جمعه گلپایگان با بیان اینکه یکی از تفریحات ضروری برای جوانان ورزش است که سلامت فکری روانی آن‌ها را نیز تضمین می‌کند، اظهار کرد: تلاش برای توسعه ورزش روستایی اهمیت دارد و مورد حمایت مسئولین شهرستان نیز قرار می‌گیرد.

وی گفت: ساختار کشور ما به گونه‌ای است که هر مسئول تلاش بیشتری کند در تحقق حقوق دیگران موفق خواهد شد بنابراین هر مسئولی موظف به احیای حقوق مردم است.

امام جمعه گلپایگان تأکید کرد: در سطح شهر گلپایگان مناطق پرتراکم با بافت جمعیت جوان وجود دارد و ضروری به آن‌ها در تأمین تجهیزات ورزشی توجه شود.

کد خبر 451308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.