دستگاه‌های استان بهزیستی را تنها نگذارند

سرپرست بهزیستی استان اصفهان گفت: از همه دستگاه‌های استان می‌خواهم بهزیستی را تنها نگذارند، بهزیستی به تنهایی نمی‌تواند مشکلات مددجویان را حل کند، در چنین وضعیتی حتی طبقات متوسط جامعه هم به دهک‌های پائین‌تر ریزش پیدا کردند و باید بتوانیم برای گروه هدف بهزیستی کاری کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ولی‌الله نصر ظهر امروز (۵ شنبه) در آئین تودیع و معارفه پست مدیرکلی بهزیستی استان اصفهان، با تبریک ایام ربیع و گرامیداشت یاد بنیانگذار سازمان بهزیستی شهید فیاض‌بخش، اظهار کرد: با توجه به تلاش‌های ارزنده خانم فرشاد در چند استان علاقمند بودیم این برنامه با وسعت بیشتری برگزار می‌شد که به دلیل شیوع کرونا فرصت چنین برنامه‌ای نبود.

وی با بیان اینکه با استان اصفهان و فعالیت در آن بیگانه نیستم، افزود: ۱۸ سال از سابقه فعالیت خود را در تهران گذراندم اما شروع کار من به عنوان رئیس بهزیستی در شهرستان نطنز بوده است همچنین دو سال هم در بهزیستی زرین‌شهر فعالیت کردم و پس از آن به تهران رفته و پست مدیر بهزیستی منطقه شمیرانات تهران را قبول کردم و در طول این ۲۱ سال سابقه فعالیت در سمت‌های مختلفی در این سازمان مشغول فعالیت بوده‌ام.

سرپرست بهزیستی استان اصفهان با بیان اینکه خدمت در بهزیستی را باعث افتخار خود می‌دانم، تصریح کرد: با توجه به درخواست خانم فرشاد برای بازنشستگی نظر ریاست سازمان دکتر قبادی دانا در مورد بنده برگشتن دوباره به اصفهان بود.

وی با اشاره به اینکه در وضعیت جنگ اقتصادی هستیم، افزود: در چنین وضعیتی حتی طبقات متوسط جامعه هم به دهک‌های پائین‌تر ریزش پیدا کردند و باید بتوانیم برای گروه هدف بهزیستی کاری کنیم.

نصر اصفهانی با تاکید بر اینکه از همه دستگاه‌های استان می‌خواهم بهزیستی را تنها نگذارند، تصریح کرد: بهزیستی استان به تنهایی نمی‌تواند مشکلات مددجویان را حل کند و امیدوارم همچنان که مجموعه بهزیستی استان ارتباط خوبی با خانم فرشاد داشتند بتوانیم همکاری خوبی داشته باشیم و همچنان که ایشان امانت خود را به سلامت تحویل دادند من هم بتوانم این امانت را به مدیر بعدی تحویل دهم.

کد خبر 451274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.