پرونده‌های کمیسیون ماده ۱۰۰ اردبیل بدون تبعیض رسیدگی می‌شود

رئیس شورای شهر اردبیل گفت: امیدواریم در شکل و قالب جدید کمیسیون ماده ۱۰۰ بتواند رسیدگی سریع و بدون تبعیض را در پرونده‌ها انجام دهد.

به گزارش ایمنا، جواد انصاری در یکصد و بیست و چهارمین جلسه رسمی شورای شهر اردبیل به پروژه مهم پل قدس و انتخاب مدیریت این پروژه برای حضور فعال در پایگاه اشاره و اظهار کرد: امیدواریم براساس زمانبندی تعریف شده، پل قدس شکل عملیاتی و اجرایی به خود گرفته و به سرانجام برسد.

وی به ضرورت تمهیدات زمستانی برای فعال نگه داشتن کارگاه پل قدس اشاره کرد و گفت: شهرداری اردبیل باید در این زمینه تدبیری مناسب بیندیشد تا پل قدس در موعد مقرر آماده افتتاح و بهره‌برداری شود.

انصاری به المان میدان وحدت نیز اشاره کرد و افزود: شهروندان خواسته بحق در تکمیل این پروژه دارند و امیدواریم در دوره پنجم شورای شهر این المان شهری تکمیل و آماده بهره‌برداری شود.

وی خاطر نشان کرد: اگر پیمانکار این پروژه توان سرعت دادن به حوزه اجرای المان وحدت را ندارد، باید تغییر پیدا کند تا پیمانکار جدید با سرعت بیشتر این پروژه را اجرایی و عملیاتی کند.

رئیس شورای شهر اردبیل به جابجایی اعتبارات در فصول مختلف و مناطق شهری برای سرعت دادن به اجرای پروژه‌ها و تکمیل طرح‌های عمرانی اشاره کرد و ادامه داد: قطعاً این امر با تدبیر مناسب انجام خواهد شد تا در متمم بودجه نیز موارد قانونی قید شود.

انصاری به فعالیت تجمیعی کمیسیون ماه ۱۰۰ اشاره کرد و گفت: ما امروز اعضای هفت شعبه کمیسیون ماده ۱۰۰ را که دبیرخانه آن نیز اخیراً راه‌اندازی شده، معرفی کردیم تا پرونده‌های ارجاعی به این کمیسیون در روند رسیدگی با تأخیر و تعلل روبه‌رو نشود.

براساس گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: امیدواریم در شکل و قالب جدید کمیسیون ماده ۱۰۰ بتواند رسیدگی سریع و بدون تبعیض را در پرونده‌ها انجام داده و با صدور رأی تعیین تکلیف در مورد این پرونده‌ها در دستور کار قرار گیرد.

کد خبر 451269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.