ضدعفونی مستمر ناوگان عمومی درون شهری بندرعباس

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس، گفت: با گذشت هشت ماه از ورود بیماری ویروسی کرونا به کشور، ناوگان حمل و نقل درون شهری به طور مستمر ضدعفونی می‌شود.

حسین اخلاقی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه از همان روزهای ابتدایی و آغاز گسترش بیماری کرونا ضدعفونی تاکسی‌های شهری در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: تاکسی‌های بندرعباس از اوایل اسفند و با گسترش این بیماری بدون تعطیلی و با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کار خدمات رسانی خود به شهروندان ادامه دادند.

وی ادامه داد: به همین منظور از همان ابتدا نظارت و بازرسی بر نحوه عملکرد تاکسیرانان در مواجهه با بیماری کرونا، انجام شد و ضدعفونی درون خودروهای عمومی شهری به طور مستمر در دستور کار قرار گرفت.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: فعالیت ناوگان اتوبوسرانی درون شهری که از اسفند ماه به دلیل قطع زنجیره انتقال این ویروس متوقف شده بود، همزمان با بازگشایی مدارس با ۵۰ درصد ظرفیت، از سر گرفته شد.

وی افزود: این اتوبوس‌ها که با رعایت فاصله فیزیکی فعالیت خود را ادامه می‌دهد، در هر شبانه روز دو نوبت در صبح و عصر ضدعفونی و گندزدایی می‌شود.

اخلاقی با بیان اینکه جهت حفظ سلامتی و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در حمل و نقل عمومی استفاده از ماسک باید مورد توجه ویژه‌ای قرار گیرد، اظهار کرد: با توجه به ابلاغیه، الزام استفاده از ماسک برای راننده و مسافران در وسایط حمل و نقل عمومی، رانندگان تاکسی و اتوبوس‌های درون شهری بندرعباس نیز نسبت به رعایت این دستورالعمل اهتمام ورزیدند.

به گفته وی، مشاهده هرگونه تخطی از قانون رعایت دستورالعمل‌های بهداشت توسط بازرسان سازمان به طور جدی تذکر داده خواهد شد.

کد خبر 451221

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.