روزنامه‌های ورزشی ۱ آبان؛ پیشنهاد ۲۵ میلیاردی سپاهان به کریمی؟!

در حالی که جدایی علی کریمی از استقلال عملاً قطعی شده است، برخی رسانه‌ها از پیشنهاد نجومی باشگاه سپاهان به این بازیکن خبر می‌دهند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –پنجشنبه یکم آبان- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید:

"خبرورزشی" با عنوان "با شجاع چهار ساله نبستند به قطر رفت" به بررسی دلایل جدایی احتمالی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس پرداخت، دلایلی که به ادعای این روزنامه مهم‌ترین آن عدم ارائه قرارداد جدید به شجاع خلیل زاده بوده است.

"گل" با عنوان"شجاع تیم را اداره می‌کند همه از دست او ناراحتند" مدعی شد علاوه بر فایل صوتی اصلی که در روزهای گذشته از مهدی رسول پناه منتشر شده است، این روزنامه دومین فایل صوتی اظهارات او را نیز در اختیار دارد، جایی که رسول پناه مدعی است همه پرسپولیسی‌ها از شجاع ناراحت هستند.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "پرسپولیس دشمن پرسپولیس" به انتشار فایل صوتی جنجالی اظهارات مهدی رسول پناه پرداخت، فایل صوتی که در آن مدیر فعلی پرسپولیس به انتقاد از بازیکن و مربی تیم خود می‌پردزد، موضوعی که باعث دلخوری بزرگی از سمت هواداران و بازیکنان پرسپولیس شده است.

"خراسان ورزشی" با عنوان "پیشنهاد ۲۵ میلیاردی سپاهان به ستاره استقلال؟!" مدعی شد علی کریمی که این روزها به طور جدی در پی جدایی از باشگاه استقلال است با یک پیشنهاد نجومی ۲۵ میلیاردی از سپاهان مواجه شده است، این در حالی است که روز گذشته نیز برخی از رسانه‌ها از حضور علی کریمی در اصفهان خبر دادند.

"ایران ورزشی" پیامک شجاع: حلالم کنید" مدعی شد عملاً جدایی شجاع خلیل زاده از پرسپولیس قطعی شده است و این بازیکن هر روز به بازی در لیگ ستارگان قطر نزدیک‌تر می‌شود، موضوعی که انتشار فایل صوتی اظهارات مهدی رسول پناه می‌تواند آن را تسهیل کند!

"شوت" با عنوان "قال گذاشتن شجاعانه" مدعی شد شجاع خلیل زاده پای میز مذاکره باشگاه الریان نشسته است و راه زیادی تا جدایی ستاره اصلی خط دفاع پرسپولیس در این سال‌ها نمانده است.

" پرسپولیس" با عنوان"زبان سرخ…" به انشتار فایل صوتی اظهارات جنجالی مهدی رسول پناه در انتقاد از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس پرداخت، همچنین این روزنامه مدعی شد احتمال محرومیت شجاع خلیل زاده در صورت امضای قرارداد با باشگاه قطری وجود دارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "خاطراتت را دوباره تکرار کن سپاهان جهانی" به سالروز دو آبان، سالگرد تأسیس باشگاه سپاهان و سالروز راهیابی این تیم به مسابقات جام باشگاه‌های جهان پرداخت، روزی که مطمئناً برای هواداران این تیم یادآور روزهای زیبایی است.

کد خبر 451193

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.