توجه ویژه شورای شهر اصفهان به معلولان

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: این شورا با رویکرد گسترش خدمات اجتماعی برای آحاد جامعه، به توانخواهان تحت پوشش بهزیستی به‌ویژه افراد دارای معلولیت توجه ویژه داشته و فراتر از دستورالعمل‌های قانونی به گسترش خدمات پرداخته‌است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، کوروش محمدی در دیدار تعدادی از اعضای شورای شهر اصفهان با سرپرست جدید اداره کل بهزیستی استان، اظهار کرد: بنده و همکارانم در شورای فعلی با رویکرد گسترش خدمات اجتماعی برای آحاد جامعه، توجه ویژه به افراد تحت پوشش بهزیستی به‌ویژه افراد دارای معلولیت داریم و فراتر از دستورالعمل‌های قانونی به گسترش خدمات مورد نیاز این افراد در شهر پرداخته‌ایم.

وی افزود: گسترش شبکه‌های محلی اجتماعی از جمله پاتوق‌های تجربه با هدف پویایی و مشارکت مردم در مباحث اجتماعی سرلوحه برنامه‌های مدیریت شهری است و با تعامل سازنده‌ای که با مجموعه بهزیستی در این سال‌ها داشته‌ایم؛ اقدامات زیربنایی خوبی انجام شده است که امیدواریم با حضور مدیریت جدید بهزیستی استان، این روند سرعت بیشتری داشته باشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی و محیط زیست شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به نگاه تخصصی رئیس و اعضای شورای شهر به انواع فعالیت‌های بهزیستی، تصریح کرد: امیدوارم در یک همکاری دو جانبه فنی و تخصصی، گام‌های بلندی در راستای خدمات رسانی به افراد جامعه به‌ویژه افراد تحت پوشش بهزیستی برداریم.

علیرضا نصر اصفهانی، رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در این دیدار با تبریک انتصاب ولی‌الله نصر به عنوان سرپرست بهزیستی استان، اظهار کرد: پذیرش مسئولیت در شرایط فعلی آن هم در مجموعه‌ای با مأموریت‌ها و مسئولیت‌های متنوع و متعدد، نشان از توانمندی آن مسئول دارد.

وی افزود: امیدواریم با مدیریت جدید بهزیستی استان، همچون گذشته در یک ارتباط دوسویه و هماهنگ بر اساس گسترش عدالت اجتماعی و در راستای ارائه خدمات بهتر به جامعه هدف بهزیستی و عموم شهروندان گام برداریم.

در ادامه سرپرست اداره کل بهزیستی استان اصفهان ضمن تشکر از حسن نظر شورای شهر به مجموعه بهزیستی و مددجویان تحت پوشش، گفت: بنده و همکارانم سربازانی برای خدمتگزاری به مردم و کاهش بار مسائل و مشکلات افراد تحت پوشش بهزیستی هستیم و باور داریم این مهم جز با مشارکت و همراهی مجموعه مدیریت شهری امکان‌پذیر نیست.

وی با اشاره به طرح پازل همدلی کشوری، افزود: این طرح جهت تهیه نیازهای اولیه آموزشی دانش آموزان و دانشجویان تحت پوشش در قالب ۶۰۰ هزار تکه پازل یکصد هزار ریالی تهیه شده تا افراد بیشتری بتوانند با پرداخت هزینه‌ای مختصر همراه تأمین نیازهای آموزشی جامعه تحت پوشش بهزیستی باشند.

به گزارش ایمنا، در پایان این دیدار، رئیس و اعضای شورای شهر اصفهان در طرح "پازل همدلی" شرکت کردند.

کد خبر 451188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.