تثبیت هم‌پیوندی بنت و اصفهان در جشنواره فیلم کودک

معاون فرهنگی شهردار اصفهان نوشت: امسال به همت شهرداری اصفهان، بالِ جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گشوده‌تر شد و نقش لبخند را بر چهره هم‌پیوندان بِنتی‌مان نیز نشاند و نشاطی زائدالوصف به آن دیار به ارمغان برد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، یکی از بخش‌های جنبی سی و سومین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان در شهر بنت سیستان و بلوچستان اجرا می‌شود. در همین رابطه محمد عیدی، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"هر سر موی ترا با زندگی پیوندهاست"

مفتخر بودیم که پس از سیل بنیان‌کن بلوچستان، یکی از نقاط محروم این اسطوره دیار آئینی را به عنوان شهر هم‌پیوند اصفهان تلقی کنیم؛ شهر بِنت را می‌گویم. طرح هم‌پیوندی ابداع اصفهان بود و در مجمع شهرداران کلانشهرهای کشور به تصویب رسید تا دیگران نیز در این کار سترگ هم‌پا و هم‌قدم شوند. باری اصفهان، بِنت را شهر هم‌پیوند خود خواند تا بگوید زین پس آن خطه، جز لایتجزایی از پهنه نقش جهان و عضوی از اعضای آن است. به اعتبار این نگره و به لطف این پیوند، در کنار فعالیت گسترده خیرین و نهادهای مردم‌نهاد اصفهانی در بِنت، امسال به همت شهرداری اصفهان، بالِ جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان گشوده‌تر گردید و نقش لبخند را بر چهره هم‌پیوندان بِنتی‌مان نیز نشاند و نشاطی زائدالوصف به آن دیار به ارمغان برد. باشد که روزی در قالب چنین اقداماتی تمام هموطنانمان در گوشه گوشه این میهن پر روایت از حقوق فرهنگی برابر متنعم شوند.

کد خبر 451172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.