سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی «وحدت اسلامی» برگزار می‌شود

احمد علی محسن‌زاده از برگزاری سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی «وحدت اسلامی» طی روز جمعه (۹ آبان‌ماه) به صورت وبینار و منطقه‌ای خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، احمد علی محسن‌زاده، رایزن فرهنگی کشورمان در پرتوریا گفت: به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در سطح جهان، سی‌وچهارمین کنفرانس بین‌المللی «وحدت اسلامی» به صورت وبینار و منطقه‌ای با محوریت این نمایندگی در کشورهای جنوب آفریقا برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شرکت و سخنرانی دبیرکل مجمع تقریب مذاهب اسلامی و شخصیت‌های تأثیرگذار آفریقای جنوبی در این کنفرانس بین‌المللی گفت: سخنرانان حول محور موضوع «همکاری‌های اسلامی در مواجهه با مصائب و بلایا» به ایراد سخن خواهند پرداخت.

محسن‌زاده گفت: این کنفرانس به مناسبت هفته وحدت با هماهنگی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی و همکاری رایزنان فرهنگی کشورمان در زیمبابوه و تانزانیا برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: کنفرانس بین‌المللی «وحدت اسلامی» طی روز جمعه (۹ آبان‌ماه) مصادف با سی‌ام اکتبر و دوازدهم ربیع الاول رأس ساعت ۱۴:۰۰ به وقت آفریقای جنوبی و ۱۵:۳۰ به وقت ایران در پرتوریا برگزار خواهد شد.

کد خبر 451140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.