آقای روحانی، آیا از وجدان مردم به ستوه آمده خبر دارید؟

نایب رئیس شورای شهر مشهد به این اظهارنظر رئیس جمهور که گفته بود "مردم همراهی نکنند، موفق نمی‌شویم" واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا موحدی‌زاده در صفحه اینستاگرام خود در واکنش به این اظهارنظر نوشت:

"آقای روحانی این مردم در طول هشت سال گذشته در تمام فراز و نشیب‌ها با شما همراهی کردند. میلیون‌ها پیر و جوان ایرانی به شما و دولتتان که شعار تدبیر و امید را انتخاب کرد، رأی داده و اعتماد کردند. دل بستند. امید پیدا کردند.

آیا از عمق جامعه و وجدان مردم خسته، رنجدیده و به ستوه آمده خبر دارید و می‌دانید که چه بر سر مردان، زنان، جوانان و پایگاه اجتماعی‌تان آمده است!؟ آیا قصد دارید با مردم صادقانه صحبت کنید و ریشه مسائل و موانع ساختاری "صلح؛ عدالت و توسعه" را بگویید!؟ آیا توان و شجاعت کافی برای متقاعد کردن مقامات عالی نظام و استفاده از ظرفیت‌های خالی و رو به پایان قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران برای اصلاح امور و پیشرفت کشور و کاهش تبعیض، فقر، فساد و انزوای جهانی را در خود می‌بینید!؟

اینک در میانه بیم و امید روزگار پر از رنج و آرزو قرار داریم. راه حل اساسی بازگشت واقعی به خواست ملت و پرسیدن از آنها برای برون رفت از گره‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی در عرصه ملی و بین‌المللی و شرایط نابهنجار کرونایی و فشارهای معیشتی و منزلتی می‌باشد؛ لیکن اراده، عزم و برنامه راهبردی را در شما و تیم همراهتان نمی‌توان دید و مشاهده کرد!

آنهایی که باید در کنار و همراه شما و درد و درمان خود و جامعه باشند تنها به فکر حفظ موقعیت‌های قدرت، رانت و ثروت خود هستند و چه بسا نیم نگاهی هم به مقام و دولت بعد از دوران شما دارند! ان‌شاء‌الله توفیق پیدا کنیم تا همراهی، بخشش، روحیه و امید مردم برگردد! "

کد خبر 451115

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.