افزایش سهمیه سوخت ناوگان بار درون شهری در صورت ثبت پیمایش

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان از آغاز فرآیند اجرایی تجهیز ناوگان دیزلی حمل ونقل بار به دستگاه سیپاد خبر داد.

مجتبی فروزنده در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مالکان ناوگان حمل ونقل بار به شرط دارا بودن پروانه فعالیت و اشتغال معتبر می‌توانند با مراجعه به درگاه اینترنتی www.sipaad.ir از فهرست شرکت‌های دارای مجوز مطلع شده و نسبت به ثبت اطلاعات خودرو اقدام کنند.

وی تصریح کرد: ناوگان دیزلی که دچار کمبود سهمیه سوخت هستند، به خصوص ناوگان حمل پسماند، آتش نشانی و حمل بتن آماده می‌توانند نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه مذکور جهت نصب دستگاه پیمایش‌سنج اقدام کنند.

معاون اجرایی سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری اصفهان تاکید کرد: لحاظ مبنا و معیار تخصیص سوخت بر اساس پیمایش واقعی جزء سیاست‌های کلان کشوری است که بر اساس ابلاغیه دستگاه‌های ذیربط، سازمان مدیریت حمل و نقل بار شهرداری به عنوان متولی ساماندهی، مدیریت و نظارت حوزه حمل و نقل بار درون شهری مجری سیاست‌های فوق است.

وی گفت: راهبران این حوزه می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به درگاه اینترنتی www.hamlebar.com یا خط ارتباطی ۰۳۱۳۷۳۸۳۹۲۰ تا ۲۳ تماس بگیرند.

فروزنده از آغاز طرح تبدیل وضعیت رایگان وانت بار بنزین‌سوز فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری به دوگانه‌سوز خبر داد و افزود: به منظور اجرایی شدن مصوبه شورای اقتصاد با موضوع حمایت از تولید و تبدیل کارخانه‌ای و کارگاهی بیش از یک میلیون ناوگان درون شهری به ویژه وانت بارهای بنزینی به سی ان جی سوز، این طرح اجرا می‌شود.

وی با اشاره به وجود حجم بالای ناوگان بنزین سوز باری فعال در حوزه حمل و نقل درون شهری، افزود: در راستای استفاده از این طرح متقاضیان می‌توانند به سایت GCR.NIOPDC.IR مراجعه کرده و نسبت به ثبت اطلاعات ناوگان خود اقدام کنند.

کد خبر 451075

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.