عقب افتادن لیگ برای باشگاه‌های خصوصی خوب نیست

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت: متأسفانه دیروز به ما خبر دادند که چهارده الی پانزده روز لیگ برتر فوتسال عقب می‌افتد و این برای باشگاه‌هایی که از جیب شخصی هزینه می‌کنند مثل گیتی‌پسند خوب نیست زیرا حدود ۳۵ روز تمرین کردند. در هر صورت این هم جزئی از زندگی است که باید با آن کنار بیاییم.

وحید شمسایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا در رابطه با شرایط لیگ برتر فوتسال، اظهار کرد: به ما خبر دادند که چهارده الی پانزده روز لیگ برتر فوتسال عقب می‌افتد و این برای باشگاه‌هایی که از جیب شخصی هزینه می‌کنند مثل گیتی‌پسند خوب نیست، زیرا حدود ۳۵ روز تمرین کردند. در هر صورت این هم جزئی از زندگی است که باید با آن کنار بیاییم و گیتی پسند تمرینات خود را ادامه می‌دهد و مشکل خاصی ندارد.

وی با بیان اینکه از بازیکنان تست کرونا گرفتیم، تصریح کرد: تا الان دو بار از بازیکنان تست کرونا گرفتیم که در چند روز آینده برای دفعه سوم هم خواهیم گرفت. جواب تست یک نفر از بازیکنانمان مثبت شده که در قرنطینه است.

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در خصوص کرونا، خاطر نشان کرد: شیوع این بیماری همه مردم را درگیر کرده است و باعث شده اکثر مسابقات ورزشی هم به صورت مجتمع برگزار می‌شود. دیشب بازی یوونتوس و اوکراین را می‌دیدم که تماشاچی در ورزشگاه بود پس باید به بودن ویروس کرونا عادت کرد و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسیر را هدفمند جلو ببریم.

کد خبر 451048

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.