۳۰ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۲
هافبک تک چشم منچستر!

در بازی یونایتدی‌ها برابر پی اس جی، یکی از بازیکنان شیاطین سرخ تنها می‌توانست با یک چشم خود ببیند با این حال زمین بازی را ترک نکرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورت بایبل، اگرچه عملکرد اسکات مک تأمینی مقابل پی اس جی در میانه میدان قابل قبول بود، با این وجود سرمربی شیاطین سرخ اظهار کرده است که این بازیکن یک نیمه با مشکل داشتن چشم بازی کرده و تنها یکی از چشم‌های او می‌توانست ببیند.

منچستری‌ها شب گذشته موفق شدند در یک دیدار حساس با نتیجه ۲-۱ از سد پاریس سن ژرمن بگذرند. هرچند یکی از نکات جالب توجهی که سرمربی شیاطین سرخ در پایان این بازی افشا کرد، ناتوانی مک تأمینی برای دیدن با یکی از چشم‌هایش بود: اسکات در نیمه اول لنز یکی از چشم‌های خود را از دست داد و تنها با یک چشم خود می‌توانست ببیند!

وی افزود: به نظر من عملکرد اسکات بسیار تحسین برانگیز بود و اگر شرایطی که او در نیمه اول داشت را در نظر بگیریم، واقعاً باید تلاش او را ستودنی دانست. ما مقابل تیم قدرتمندی بازی می‌کردیم و دفاع برایمان اهمیت زیادی داشت. فرد و اسکات عملکردی بسیار خوبی داشتند و با توجه به حضور بازیکنانی همچون نیمار و ام باپه در تیم حریف، دفاع خوب تیم یکی از مهم‌ترین دلایل پیروزی ما بود.

منچستری‌ها در نهایت موفق شدند با گل رشفورد در دقایق منتهی به پایان بازی با نتیجه ۲-۱ از سد پاریس سن ژرمن بگذرند تا سولسشر و یارانش جواب منتقدان خود را به خوبی بدهند.

کد خبر 451044

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.