تعطیلی پارک‌ها و مراکز تفریحی رشت همچنان ادامه دارد

سرپرست شهرداری رشت گفت: تعطیلی تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و کمپ‌های مسافرتی این شهر برای مقابله با شیوع بیماری کرونا ادامه دارد.

ناصر عطایی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به وضعیت قرمز کرونا در رشت، اظهار کرد: بر اساس ابلاغیه ستاد ملی مقابله با شیوع کرونا و دستور استانداری گیلان ، برای مقابله با شیوع بیماری کرونا، تمامی مراکز تفریحی، گردشگری، پارک‌ها و کمپ‌های مسافرتی این شهر تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی افزود: در ورودی تمامی مراکز تفریحی بنر و تابلو ورود ممنوع نصب شده است و نیروهای شهرداری به صورت شبانه روزی با گشت زنی در پارک و تفرجگاه‌های رشت از چادر زدن و اتراق شهروندان و مسافران در فضای سبز شهری جلوگیری خواهند کرد.

سرپرست شهرداری رشت، خاطرنشان کرد: رشت به عنوان یکی از مناطق گردشگرپذیر و مهمان‌نواز گیلان و کشور محسوب می‌شود و در ایام مختلف سال پذیرای شمار زیادی از مسافران ورودی به این استان بوده است، اما در حال حاضر با توجه به اینکه در وضعیت قرمز کرونا قرار دارد، برای حفظ سلامت شهروندان و مسافران از آنها درخواست می‌کنیم به استان گیلان و شهر رشت سفر نکنند و در شهرهای خود بمانند.

عطایی یادآور شد: شهرداری از آغاز شیوع ویروس کرونا، طی بازه زمانی به صورت مرتب، معابر و اماکن عمومی را ضدعفونی کرده و این اقدامات تا قطع چرخه شیوع این ویروس تداوم خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: شهرداری رشت روی تمام تابلوهای محیطی شهر بنرهای آموزشی رعایت توصیه‌های بهداشتی را نصب کرده است و نکات آموزشی در خصوص پیشگیری از شیوع بیماری کرونا برای شهروندان در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده و از تلویزیون شهری نیز پخش می‌شود.

سرپرست شهرداری رشت، ادامه داد: در این مدت پاکبانان، آتش نشانان و سایر نیروهای شهرداری رشت، در مقابله با شیوع ویروس کرونا و حفظ سلامت مردم با تلاش شبانه روزی همواره در حال خدمت‌رسانی به شهروندان بوده‌اند.

شهردار رشت، تاکید کرد: از شهروندان انتظار داریم، برای حفظ سلامت خود و دیگران با رعایت نکات بهداشتی، از رهاسازی ماسک و دستکش یکبار مصرف در معابر و اماکن عمومی خودداری کرده و از ترددهای غیرضروری در شهر پرهیز کنند.

کد خبر 451040

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.