قالیباف: بازار بورس تثبیت می‌شود و قیمت دلار کاهش می‌یابد

رئیس مجلس شورای اسلامی از بررسی مسائل اقتصادی مربوط به روند توزیع و تامین کالاها و تعیین قیمت‌ها و اتخاذ تصمیمات جدیدی برای کنترل بازار در جلسه غیرعلنی مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش ایمنا به نقل از خانه ملت، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در صحن علنی صبح امروز چهارشنبه -۳۰ مهرماه ۱۳۹۹- مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست غیرعلنی که از ساعت ۸ و ۱۵ آغاز شده بود، گفت: در این نشست درباره مسائل اقتصادی با اولویت وزارت صمت، در حوزه قیمت‌ها، تأمین و توزیع کالا و روش‌های آن و مسائل مربوط به فولاد و شرکت‌های فولادی با هماهنگی وزارت صنایع بحث و بررسی صورت گرفت.

وی با بیان اینکه در این نشست تصمیمات خوبی گرفته شد که توضیحات آن در فرصت مناسب ارائه می‌شود، افزود: تأمین کالا و تهاتر در این حوزه، همچنین اصلاح روند صادرات و واردات و تأمین ارز از اولویت‌هایی بود که تصمیم‌گیری‌های جدیدی برای آنها صورت گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در سه روز گذشته نیز با وزرای اقتصادی جلساتی داشتیم که با تصمیماتی که در این جلسات گرفته شد، مطمئن هستیم شاهد تداوم کاهش نرخ ارز و تثبیت بورس خواهیم بود که در فرصت مناسب توضیحات آن را نیز به اطلاع مردم می‌رسانیم.

کد خبر 451030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.