۵۰۰ میلیون تومان از هزینه جشنواره فیلم کودک به خرید گوشی هوشمند اختصاص یافت

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان گفت: بخشی از هزینه‌های سی و سومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان برای تامین نیازهای کودکان محروم اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی شمسی در جلسه‌ای که با حضور مدیر کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان و معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری همچنین تعدادی از فعالان محله‌های حصه و جلوان برگزار شد، با تاکید بر اینکه مطالبه گری تنها بیان انتقاد و اعتراض نیست، اظهار کرد: شهردار اصفهان با پیشنهادی موافقت کرد که بر اساس آن بخشی از هزینه‌های جشنواره امسال برای تحصیل دانش‌آموزان محروم در نظر گرفته شود.

وی افزود: بر این اساس مقرر شد در چند محله کمتر برخوردار منطقه ۱۴ پایگاه‌هایی راه‌اندازی شده و تعدادی گوشی هوشمند (تبلت) خریداری شده و در اختیار آنها قرار داده شود تا کودکان محروم از گوشی‌های هوشمند، در زمان مشخصی از این امکانات استفاده کنند.

مدیر منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: برای خرید گوشی‌های هوشمند حدود ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار در نظر گرفته شده است تا این امکانات توسط کانون‌های فرهنگی، بسیج و سمن‌های مختلف در اختیار کودکان محله‌های کمتر برخوردار قرار گیرد.

وی گفت: در راستای افزایش سرمایه اجتماعی به عنوان نخستین سیاست و راهبرد شهرداری ارتباطات خوبی با شهروندان ساکن در محله‌های کمتر برخوردار برقرار شده است.

شمسی تاکید کرد: منطقه ۱۴ در شمال شهر اصفهان از مناطق محرومی است که از نبود سرانه‌های آموزشی، ورزشی، بهداشتی، درمانی و از همه مهم‌تر فرهنگی رنج می‌برد، این در حالی است که با انجام اقدامات و پروژه‌های متعدد تلاش کردیم تا واژه «محروم» را از روی منطقه ۱۴ برداریم.

کد خبر 451011

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.