طرح شهرداری کنگاور برای مقابله با سیل

شهردار کنگاور از آمادگی کامل نیروهای مدیریت بحران این شهرداری خدمات‌رسان برای مقابله با سیل و آبگرفتگی احتمالی معابر خبر داد و گفت: سیل اخیر شهر هرسین زنگ خطری برای آمادگی شهرهای منطقه به حساب می‌آید.

به گزارش ایمنا، رامین صادقی با بیان اینکه پس از وقوع این سیل بلافاصله ستاد بحران شهرداری کنگاور تشکیل جلسه داد، اظهار کرد: در جلسات ستاد بحران که از ابتدای مهر به صورت منظم هر ۱۵ روز یکبار برگزار می‌شود بر آمادگی کامل واحدها، پرسنل و ماشین‌آلات مکانیکی و لجستیکی برای مقابله با بحران‌های احتمالی تاکید شد.

وی با بیان اینکه ۵۰ نفر برای مقابله با هرگونه آب‌گرفتگی در سطح شهر سازماندهی و شیفت‌بندی شده‌اند، گفت: در صورت نیاز در مواقع بحران تمام پرسنل واحدهای مختلف شهرداری به صورت کامل برای خدمت‌رسانی بهتر به مردم به کارگیری می‌شوند.

شهردار کنگاور از بروزرسانی تمام امکانات و تجهیزات لازم در این راستا خبر داد و افزود: تجهیزات مورد نیازی همچون پمپ‌های کف‌کش و برخی از لوازم ضروری نیز در حال خرید است.

صادقی همچنین از هماهنگی و برنامه‌ریزی در خصوص رفع مشکل آب‌های سطحی و لایروبی کانال‌ها و لوله‌گذاری برای هدایت آب‌های سطحی خبر داد.

وی تاکید کرد: ستاد بحران شهرداری کنگاور برای خدمات افزون‌تر نیازمند رفع کمبودها از نظر ماشین‌آلات است و امیدواریم دغدغه‌ها منعکس شود.

وی از شهروندان کنگاوری که به هشدارها و توصیه‌های ایمنی شهرداری توجه می‌کنند و از پارک خودروها در کنار خیابان و زیر درختان خودداری کرده و با نیروهای شهرداری همکاری می‌کنند تشکر و قدردانی کرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 451010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.