دستفروشان خرم‌آباد هرروز به سمت مسیر خودروها پیشروی می‌کنند

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهرخرم‌آباد گفت: دستفروشان هر روز به سمت مسیر خودروها پیشروی می‌کنند تا جایی که سبزه میدان در تسخیر آنهاست و فقط به اندازه یک خودرو راه عبور به مردم می‌دهند.

اسماعیل رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه سد معبر یکی از بزرگترین مشکلات شهر خرم آباد است، اظهار کرد: سد معبر قصه‌ای تمام نشدنی در این شهر است به‌طوری که دستفروشان باعث اختلال در عبور و مرور در شهر شده و هر روز به سمت مسیر خودروها پیشروی می‌کنند تا جایی که سبزه میدان در تسخیر آنهاست و فقط به اندازه یک خودرو راه عبور به مردم می‌دهند.

وی افزود: از روزهای نخستین دوره پنجم شورای شهر هدف این بود که دستفروشان ساماندهی شوند به‌طوری که برای یافتن راهکاری بهتر اعضای شورا به شهر مشهد رفته و از نزدیک از بازارچه‌های محلی و شب بازارهای آن کلانشهر بازدید کردند ولی بعد از چندین جلسه در خرم آباد هیچ اقدامی نشد.

رضایی برگزاری جلسات بدون خروجی مسئولین را یکی از مشکلات شهر برشمرد و ادامه داد: جلساتی که برگزار می‌شود خروجی ندارند و در مورد احداث بازارچه‌ها شاید سازمان میادین کوتاهی کرده و خروجی لازم را نداشته به هر حال کوتاهی از جانب هر شخص و سازمانی باشد برای مردم قابل قبول نیست.

رئیس کمیسیون حقوقی شورای اسلامی شهر خرم آباد تصریح کرد: بارها به سازمان میادین گفته شده باند کندروی جنب ورزشگاه سبزی‌پرور در گلدشت شرقی میدان کریم خان مناسب‌ترین مکان جهت راه‌اندازی بازارچه و احداث غرفه برای واگذاری به دستفروشان است اما با اینکه سرمایه‌گذار پای کار است در این زمینه کوچک‌ترین اقدامی نشده است.

رضایی به احداث شهرک زاگرس با هدف رفع سد معبر صنوف خودرویی در این شهر اشاره کرد و گفت: در سنوات گذشته شهرک زاگرس احداث شد تا این صنوف خودرویی به آنجا منتقل شوند ولی سالهاست مشکلات این شهرک حل نشده و امروز شاهد مهاجرت معکوس این صنوف به داخل شهر خرم‌آباد هستیم.

کد خبر 450996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.