شب‌های روشن شاهرود/ خسارت میلیاردی به حمل و نقل قزوین

در این بسته خبری از اجرای ۳۵ طرح بازآفرینی در سبزوار تا خسارت ۲۳میلیارد تومانی کرونا به حوزه ترافیک قزوین و ضدعفونی مستمر ادارات و معابر عمومی اسلامشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

خسارت ۲۳ میلیارد تومانی کرونا به حوزه ترافیک قزوین

شیما زرآبادی پور، سرپرست معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین از خسارت حدود ۲۳.۵ میلیارد تومانی کرونا به حوزه‌های تحت مدیریت خود تا پایان شهریورماه خبر داد.

اتمام طرح محله بندی شهر رودسر

رضا زنده دل، شهردار رودسر گفت: طرح مطالعه محله‌بندی و برنامه‌ریزی راهبردی این شهر توسط مشاور به اتمام رسیده و لازم است توسط مسئولان وزارت کشور تأیید شود.

اجرای ۳۵ طرح بازآفرینی در سبزوار

مهدی برزویی، دبیر ستاد بازآفرینی شهر سبزوار گفت: ۲۰۷ اقدام شهری در محلات حاشیه شهر سبزوار تعریف شده که از آن میان، تاکنون ۳۵ طرح بازآفرینی به بهره برداری رسیده و مورد استفاده قرار گرفته است.

شب‌های روشن شاهرود

علیرضا حاجی محمد علی، شهردار شاهرود با اشاره به اینکه مدیریت منظر شبانه در سایه مؤلفه‌های عینی و ذهنی چون روشنایی، نورپردازی، تنوع فعالیت‌ها و رسیدن به اقتصاد پایدار شبانه را میسر می‌سازد، گفت: حیات شبانه شاهرود راهکاری در ارتقای سرزندگی شبانه شهری است.

ممنوعیت قطع و شکستن درختان رفسنجان بدون مجوز

حسین مهدی زاده، مدیرعامل سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری رفسنجان گفت: قطع و شکستن درختان در سطح شهر بدون اخذ مجوز از شهرداری ممنوع است.

ضدعفونی ادارات و معابر عمومی اسلامشهر

عملیات ضدعفونی ادارات و معابر عمومی اسلامشهر توسط سازمان مدیریت پسماند این شهرداری انجام شد و به صورت مستمر و روزانه ادامه خواهد داشت.

تداوم لایروبی مسیر رودخانه‌های سطح شهر گرگان

موسی‌الرضا صفری، معاون خدمات شهری شهرداری گرگان گفت: در راستای بهسازی و ارتقای سطح بهداشت و جلوگیری از رسوب گذاری و آماده سازی مسیر رودخانه عبوری از شهر گرگان بخصوص برای فصل پاییز و زمستان و به منظور انتقال سیلاب‌های احتمالی و جلوگیری از طغیان رودخانه‌های سطح شهر، لایروبی و پاکسازی رودخانه‌های سطح شهر با جدیت طبق برنامه ریزی انجام شده و در حال انجام است.

تدوین دستورالعمل زمستانی شهرداری بیرجند

محمدعلی جاوید، شهردار بیرجند از تدوین دستورالعمل عملیات زمستانی این شهرداری خبر داد و گفت: با توجه به در پیش رو بودن فصل پاییز و زمستان و شروع بارش‌های رگباری، مدیران مناطق دوگانه شهرداری باید با انجام بازدیدهای مستمر بر اساس اولویت بندی به رفع مشکلات نقاط حادثه خیز و مناطقی که احتمال وقوع سیلاب در آن وجود دارد اقدام و تمهیدات لازم را برای دفع آب‌های سطحی اتخاذ کنند.

کد خبر 450940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.