ارتقا درجه ۴ شهرداری ابلاغ شد

معاون امور شهرداری های سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور از ارتقا درجه چهار شهرداری و تعیین درجه یک شهرداری و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداری های ذیربط خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، حسین رجب صلاحی ضمن اعلام این مطلب گفت: ارتقا درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره (۳) ماده (یک) آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیأت وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری‌ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تأیید سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است.

وی در ادامه گفت: درجه شهرداری قیام دشت در استان تهران برای اولین بار تعیین و درجه هفت آن به استانداری ابلاغ شد.

وی افزود: در استان خراسان رضوی درجه شهرداری خلیل آباد به ۶ و درجه شهرداری گلمکان به ۴ ارتقا یافت.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اضافه کرد: درجه شهرداری آبگرم در استان قزوین به ۵ و درجه شهرداری زرآباد در استان سیستان و بلوچستان به ۳ ارتقا یافت.

بر اساس گزارش روابط عمومی سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، رجب صلاحی همچنین یادآور شد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقا درجه خود را پس از تأیید استانداری به معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند تا مدارک و مستندات در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها مطرح شود.

کد خبر 450914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.