فیلم‌های سینما رهنان با فرهنگ منطقه همخوانی داشته باشد

امام جمعه رهنان گفت: انتخاب فیلم‌هایی که در سینما رهنان اکران می‌شود باید با فرهنگ منطقه همخوانی داشته باشد؛ زیرا رهنان منطقه‌ای شهیدپرور و عالم‌پرور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت الاسلام والمسلمین حسین محمدی ظهر امروز سه شنبه -۲۹ مهرماه ۱۳۹۹- در آئین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های فرهنگی و عمرانی شهرداری منطقه ۱۱ و افتتاح سینما مهتاب رهنان اظهار کرد: بی شک راه اندازی سینما در رهنان تا حدودی ترافیک به همراه خواهد داشت که امیدواریم شهرداری برای تأمین پارکینگ مورد نیاز مراجعه کنندگان، اقدامات لازم را انجام دهد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه سینما به عنوان هنر متعالی افزود: امروزه تأثیر سینما در دنیا بر کسی پوشیده نیست، اما سیستم پخش فیلم‌ها باید تحت نظارت قرار گیرد و متناسب با هویت منطقه باشد.

امام جمعه رهنان تأکید کرد: انتخاب فیلم‌هایی که در سینما رهنان اکران می‌شود باید با فرهنگ منطقه همخوانی داشته باشد؛ زیرا رهنان منطقه‌ای شهیدپرور و عالم‌پرور است.

وی خطاب به شهردار اصفهان گفت: در رهنان مشکل جدی ترافیک داریم و هر چند احداث خیابان کاتب اصفهانی در محله لمجیر بنا به درخواست مردم بوده، اما در محدوده مرکزی منطقه خیابانی با عرض ترافیکی مناسب نداریم.

محمدی با بیان اینکه رهنان منطقه‌ای محروم از عدالت شهری است، گفت: بی شک مردم این منطقه در آزادسازی‌ها برای تعریض معابر همکاری خواهند کرد، اما شهرداری نیز باید مساعدت لازم را انجام دهد.

وی با بیان اینکه مردم رهنان در دوران هشت سال دفاع مقدس و پیروزی انقلاب اسلامی خوش درخشیدند، گفت: از شهردار اصفهان درخواست دارم رهنان را به طور ویژه ببیند و توجه بیشتری به منابع مالی منطقه داشته باشد.

امام جمعه رهنان خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود شهردار اصفهان در راستای برقراری عدالت اجتماعی، اعتبارات لازم را تزریق کند تا فشار کمتری به مردم وارد شود.

کد خبر 450908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.