نصراصفهانی: آسیب های اجتماعی با مشارکت سرمایه‌گذاران کاهش می‌یابد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: لازم است علاوه بر اقداماتی که در شهر انجام می‌شود ارتباط بیشتر و پویاتری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برقرار شود تا مسیر توسعه، عمران و آبادانی شهر هر روز بهتر و بیشتر از دیروز رقم بخورد.

به گزارش خبرنگار ایمنا علیرضا نصر اصفهانی ظهر امروز _سه شنبه ۲۹ مهرماه ۹۹_ در آئین بهره برداری و کلنگ زنی پروژه‌های فرهنگی و عمرانی منطقه ۱۱ شهرداری اظهار کرد: با شرایط سخت و دشوار کنونی کشور، باید کمک کنیم تا موانع را از مقابل افرادی که مسئولیت قبول می‌کنند، برداشته و دغدغه آنها را کاهش دهیم تا مسیر مأموریت خود را هموار ببینند.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: هر مدیری در هر جایگاه و مسئولیتی با مشکلات و گرفتاری‌هایی مواجه است که باید درک درستی از شرایط آنها داشت.

وی افزود: اگر امروز علی رغم تمام سختی‌های ناشی از تحریم‌ها شاهد افتتاح پروژه‌ها در هر هفته هستیم باید قدردان این خدمات باشیم.

نصر اصفهانی تأکید کرد: خودم را از جنس مردم می‌دانم نه مدیران زیرا هر عضو شورای شهر به نمایندگی از مردم پشت تریبون‌ها قرار می‌گیرد.

وی با تاکید بر تأثیر افزایش فضاهای فرهنگی در کاهش آسیب‌های اجتماعی، از جذب سرمایه‌گذار برای همکاری در اجرای پروژه سینما مهتاب قدردانی کرد و افزود: در حال حاضر آسیب‌های اجتماعی به گونه‌ای است که اگر بخواهیم منتظر تأمین بودجه‌های عمومی باشیم مسئولیت خود را به خوبی انجام نداده‌ایم بنابراین باید ارزیابی کنیم که کجا و در چه زمینه‌هایی می‌توان از مشارکت بخش خصوصی استفاده کرد.

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار امیدواری کرد: لازم است علاوه بر اقداماتی که در شهر انجام می‌شود ارتباط بیشتر و پویاتری با سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برقرار شود تا مسیر توسعه، عمران و آبادانی شهر هر روز بهتر و بیشتر از دیروز رقم بخورد.

کد خبر 450903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.