ایران درپی تضییع حقوق جان‌باختگان حادثه هواپیمای اوکراینی نیست

معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال پنهان کردن جزئیات سانحه هواپیمایی اوکراین و تضییع حقوق خانواده‌های جانباختگان نیست.

به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، محسن بهاروند در حاشیه دور دوم مذاکرات مربوط به سانحه هواپیمای اوکراینی میان ایران و اوکراین با حضور در جمع خانواده‌های جان‌باختگان پرواز PS۷۵۲ هواپیمایی اوکراین، گفت: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه به دنبال پنهان کردن جزئیات سانحه هواپیمایی اوکراین و تضییع حقوق خانواده‌های جان‌باختگان نیست.

وی به خانواده‌های قربانیان این سانحه اطمینان داد که دستگاه دیپلماسی کشور با هماهنگی و همکاری با همه نهادهای ذیربط تمام ظرفیت‌ها و تلاش خود را جهت پیگیری حقوق قربانیان به کار خواهد بست.

معاون حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های بازماندگان و دلجویی از آنان وعده داد، برگزاری نشست میان خانواده‌های جان‌باختگان و مسؤولان قضائی کشور را جهت اطلاع خانواده‌های جان‌باختگان از روند قضائی حادثه و پاسخ به سوالات و ابهامات احتمالی پیرامون سانحه پیگیری خواهد کرد.

کد خبر 450895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.