دیبالا ناراحت از نیمکت‌نشینی

ستاره آرژانتینی یوونتوس از شرایط کنونی‌اش در این تیم با سرمربیگری پیرلو راضی نیست و دوست دارد هر چه زودتر به میادین بازگردد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، می‌توان گفت که مدت زیادی است دیبالا در ترکیب تیم یوونتوس حضور نداشته است. در آخرین بازی یوونتوس که با تساوی ۱-۱ با کوترونه به پایان رسید این ستاره آرژانتینی روی نیمکت بیانکونری نشسته بود و پیرلو او را به زمین بازی نفرستاد.

هرچند سرمربی ایتالیایی یوونتوس با اشاره به آگاهی از شرایط دیبالا گفت: متوجهم که او دوست دارد در بازی حاضر شود و پس از سه ماه دور بودن از میادین و پشت سر گذاشتن دوران کرونا، بازی کردن برای او اهمیت بالایی دارد. در بازی برابر کوترونه ده نفره شدیم و به بازی آوردن او کار ساده‌ای نبود. اما به هر حال به زودی در ترکیب تیم قرار می‌گیرد.

هرچند صحبت‌های پیرلو به نوعی دفاع از دیبالا بود، اما کارشناسان اعتقاد دارند که این بازیکن در بازی برابر دیناموکیف نیز از ابتدا در زمین نخواهد بود و احتمالاً به عنوان بازیکن تعویضی به میدان خواهد رفت. در حال حاضر پیش بینی می‌شود که دژان کولوسوسکی و آلوارو موراتا به عنوان مهاجمان اصلی یووه در بازی اول لیگ قهرمانان باشند و آرون رمزی نیز پشت سر این دو بازیکن بازی کند.

یوونتوس باید در اولین دیدار خود در چهارچوب رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا به مصاف دینامو کیف برود. بیانکونری ها در شرایطی باید لیگ قهرمانان را آغاز کنند که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی این تیم به دلیل ابتلا به ویروس کرونا نمی‌تواند تیمش را همراهی کند.

کد خبر 450891

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.