تولید ۲۲۲ هزار عدد ماسک سه لایه در هلال‌احمر

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر از تولید ۲۲۲ هزار و ۱۵۰ عدد ماسک سه لایه سها از ۲۶ شهریور تا ۲۵ مهرماه در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به این سازمان خبر داد.

به گزارش ایمنا، حسن صفاریه با اعلام این مطلب، اظهار کرد: با تلاش متخصصان و کارکنان شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران وابسته به سازمان تدارکات پزشکی، در مدت یادشده ۸۰۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده دست یک لیتری، شش هزار و ۵۲۰ لیتر محلول ضد عفونی کننده دست پنج لیتری، سه هزار و ۲۱۰ لیتر محلول ضد عفونی کننده دست در بطری‌های ۲۵۰ و ۳ هزار و ۳۴۸ لیتر محلول ضد عفونی کننده دست در بطری‌های ۵۰۰ سی سی به منظور کمک به کادر درمانی و رعایت الزامات بهداشتی تولید و توزیع شده است.

وی اضافه کرد: در یک ماه گذشته ۲۲۲ هزار و ۱۵۰ عدد ماسک سه لایه هم در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران تولید شده که از این ماسک‌های سه لایه پرستاری برای محافظت در برابر ذرات معلق گرد و غبار و آلودگی‌های ویروسی و پیشگیری از عفونت‌های ریوی و بیماری‌های واگیردار استفاده می‌شود که این ماسک‌های سه لایه پس از تولید در جعبه‌های بهداشتی بسته بندی و عرضه می‌شود.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال‌احمر، تصریح کرد: همچنین در این مدت ۲۴۸۰ عدد شیلد ماسک سها، که محصولی ایمن، سبک و کارآمد است و با پوشش کامل صورت می‌تواند از چشم، دهان و بینی محافظت کند؛ در شرکت تجهیزات پزشکی هلال ایران تولید شده است.

صفاریه به ایرنا گفت: همچنین تأمین و توزیع انواع دارو و دیگر اقلام بهداشتی مورد نیاز اعم از دستکش، پد الکلی، ژل ضدعفونی کننده، گان و لباس محافظ کادر درمانی، دستگاه تب سنج لیزری و دیجیتالی و سایر اقلام بهداشتی و تجهیزات پزشکی از دیگر برنامه‌های این سازمان در راستای رفع نیازهای کادر درمانی و هموطنان بوده و این روند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 450888

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.