آیا گره کور مسکن در هیدج باز می‌شود؟

شهردار هیدج گفت: سهم هیدج از مسکن ملی ۱۶۴ واحد است.

به گزارش ایمنا، رضا حیدری با اشاره به مشکلات مسکن در هیدج از افتتاح و بهره‌برداری ۴۰ واحد مسکونی در آینده‌ای نزدیک در این شهر خبر داد و اظهار کرد: کلنگ‌زنی و احداث ۲۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن و مسکن محرومان در شهر هیدج نیز در دستور کار قرار دارد.

وی یادآور شد: مدیریت شهری بر این باور است که با افزایش عرضه و ساخت مسکن و انبوه‌سازی در شهر می‌توان ضمن پاسخ‌گویی به نیاز شهروندان در حوزه مسکن، گرانی ناشی از کمبود مسکن در شهر را تا حدود زیادی حل کرد.

شهردار هیدج با اشاره به سیاست‌های اتخاذ شده در این حوزه، یادآور شد: امیدواریم با اجرای طرح‌های اقدام ملی مسکن، احداث مسکن محرومان و همچنین استفاده از سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در حوزه مسکن، دغدغه‌ها و مشکلات مردم هیدج به ویژه جوانان را در این حوزه به حداقل برسانیم.

حیدری از آمادگی شهرداری برای اجرای طرح‌های سرمایه‌گذاری مشارکتی با بخش خصوصی خبر داد و گفت: از هیچ تلاشی برای حل گره مسکن در هیدج دریغ نخواهد شد.

وی با اشاره به اینکه طی روزهای اخیر قرعه‌کشی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن شهر هیدج نیز انجام شد، افزود: در این مرحله ۱۶۴ متقاضی واجد شرایط حضور داشتند که از میان آنها ۹۶ متقاضی به قید قرعه برای فاز اول مشخص شدند.

شهردار هیدج با اشاره به اینکه مرحله دوم طرح ملی مسکن در شهر هیدج تعداد ۸۰ واحد است، یادآور شد: پس از تخصیص زمین، فاز اجرایی این پروژه نیز انجام خواهد شد.

کد خبر 450887

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.