غیبت دو ستاره منچستر برابر پی اس جی

سولسشر در حالی باید تیم خود را برای صف‌آرایی برابر پی اس جی بفرستد که دو بازیکن ستاره خود را در اختیار ندارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، در یکی از حساس‌ترین رقابت‌های اولین هفته مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم پاریس سن ژرمن و منچستریونایتد باید به مصاف یکدیگر بروند اما منچستری‌ها در این بازی دو بازیکن اصلی خود را در اختیار ندارند.

هری مگوایر، کاپیتان منچستری‌ها در بازی برابر پاریس سن ژرمن غایب خواهد بود. این بازیکن انگلیسی در دیدار برابر نیوکاسل که با پیروزی ۴-۱ یونایتدی‌ها به پایان رسید اگرچه موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند اما در ادامه دچار مصدومیت شد و به همین دلیل قادر به همراهی تیمش در اولین دور از مرحله گروهی بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا نیست.

ادینسون کاوانی دیگر غایب منچستری‌ها در این دیدار خواهد بود. مهاجم اروگوئه‌ای منچستری‌ها که فصل قبل در پی اس جی بازی می‌کرد در بازه نقل و انتقالاتی تابستانه به منچستر پیوست اما وی نمی‌تواند برای اولین بار در مقابل تیم سابقش برای شیاطین سرخ به میدان برود.

سولسشر البته تاکید کرده است که کاوانی با تمرین طی روزهای آتی می‌تواند در بازی برابر چلسی حاضر شود و حضور نداشتن او در این مسابقه نیز به خاطر آماده نبودن و همچنین حضور دو هفته‌ایش در قرنطینه به سبب قوانین بهداشتی انگلستان است.

اریک بایی، میسون گرین وود و جسی لینگارد نیز دیگر بازیکنان منچستر هستند که در این بازی تیم خود را همراهی نمی‌کنند.

کد خبر 450871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.