لیورپول در جستجوی راه حلی برای مصدومیت فن دایک

یورگن کلوپ دوران سختی را طی می‌کند و حالا با معضل بسیار بزرگی مواجه شده است و باید به بهترین نحو تلاش کند تا خلأ حضور فن دایک، آن هم احتمالاً با خرید یک مدافع تازه احساس نشود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از آ اس، اگرچه لیورپولی‌ها در ابتدای این فصل با دو بازیکن تازه یعنی تیاگو آلکانترا و دیگو ژوتا به امید کسب قهرمانی مجدد بودند، اما با گذشت زمان مشخص شد که این تیم در فاز تدافعی با مشکلات زیادی روبروست.

با در نظر گرفتن خروج دژان لوورن از لیورپول، این تیم در خط دفاع بازیکنان زیادی در اختیار ندارد و حالا با مصدومیت ویرجیل فن دایک همه چیز سخت‌تر شده است. در بازی پیشین لیورپولی‌ها برابر اورتون، فن دایک در یک صحنه تقابل تک به تک با جوردن پیکفورد دروازه‌بان حریف، دچار مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی شد و به نظر می‌رسد که این بازیکن حداقل تا شش ماه آینده توانایی حضور در مسابقات لیورپول را نداشته باشد.

در نظر گرفتن مصدومیت بلندمدت فن دایک به عنوان یکی از ارکان اصلی موفقیت لیورپول در سال‌های اخیر، در کنار  حضور نداشتن مقطعی الیسون در دروازه قرمزها شرایط را به سمتی پیش می‌برد که محتمل است سران این باشگاه به دنبال جذب یک بازیکن تازه در فاز دفاعی باشند و برخی از اوپامکانو به عنوان گزینه لیورپول نام برده‌اند.

اگرچه در حال حاضر جوئل ماتیپ و جو گومز می‌توانند در خط میانی لیورپول حضور داشته باشند، اما این دو بازیکن احتمالاً آنچنان که باید برای حضور دائم در ترکیب لیورپول کیفیت ندارند و حتی اگر کیفیت آن‌ها نیز مناسب باشد احتمال مصدومیت برای هر یک از این بازیکنان وجود دارد و به این ترتیب باید شاهد یک خرید بزرگ از لیورپول در تابستان باشیم.

یورگن کلوپ دوران سختی را طی می‌کند و پس از تجربه یک شکست سخت و تاریخی در برابر استون ویلا، حالا با معضل بسیار بزرگی مواجه شده است. او باید به بهترین نحو تلاش کند تا خلأ حضور فن دایک احساس نشود در غیر اینصورت لیورپول با افت قابل توجهی روبرو خواهد شد.

کد خبر 450864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.