کمتر از ۱۰ درصد ایرانشهری‌ها عوارض پرداخت می‌کنند

شهردار ایرانشهر با بیان اینکه شهرداری افزون‌بر ٢۶٠ میلیارد ریال عوارض از شهروندان و ادارات طلبکار است گفت: کمتر از ١٠ درصد شهروندان این شهرستان عوارض پرداخت می‌کنند.

به گزارش ایمنا، نوراحمد درخوش اظهار کرد: کمتر از ١٠ درصد از مردم ایرانشهر عوارض شهرداری را پرداخت می‌کنند که این امر سبب پایین آمدن خدمات شهرداری در این شهر شده است.

وی اضافه کرد: عوارضی که مردم باید به عنوان حق شهروندی به شهرداری پرداخت کنند شامل عوارض نوسازی، حق عمران، حق تنظیف و عوارض خودرو است که متأسفانه شهروندان در پرداخت این عوارض مشارکتی خوبی ندارند.

شهردار ایرانشهر گفت: پرداخت به موقع عوارض نوسازی توسط شهروندان سبب رشد و توسعه شهری می‌شود به همین دلیل این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است.

درخوش افزود: شهر همانند خانه‌ای است که در آن زندگی می‌کنیم و شهرداری را می‌توان به منزله مادری در نظر گرفت که وظیفه مدیریت خانه را بر عهده دارد.

وی تصریح کرد: اگر شهروندان با شهرداری هماهنگ و همگام باشند قطعاً شهری زیبا و پاک خواهیم داشت.

شهردار ایرانشهر گفت: این شهر از لحاظ جایگاه در مرکزیت بلوچستان قرار دارد به طوری که روزانه حدود ۳۰ هزار نفر از شهرستان‌های همجوار برای دریافت خدمات بهداشتی و درمانی و تهیه مایحتاج خود وارد این شهر می‌شوند که در پی آن حجم تجمع زباله نیز بالا می‌رود.

درخوش تصریح کرد: امیدواریم شهروندان با حمایت‌های بیش‌از پیش خود و با پرداخت عوارض، شهرداری را در خدمات رسانی بهتر کمک کنند.

منبع: ایرنا

کد خبر 450811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.