آمادگی‌ کامل خدمات شهری اصفهان برای مقابله با تغییرات جوی احتمالی

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان گفت: با توجه به فرا رسیدن فصل سرد سال و برای مقابله با رخدادها و شرایط ناشی از تغییرات جوی احتمالی در شهر، بخش‌های مختلف این معاونت آمادگی کامل دارد.

حسین امیری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به میزان آمادگی معاونت خدمات شهری برای مقابله با رخدادها و شرایط ناشی از تغییرات جوی احتمالی در شهر، اظهار کرد: شهرداری یکی از سازمان‌های خدماتی است که به صورت ۲۴ ساعته در شهر فعال است و بر همین اساس در مواقعی که با شرایط متفاوتی روبرو می‌شویم، باید آمادگی بیشتری داشته باشد.

وی افزود: در این فصل از سال دستورالعملی به مناطق ۱۵ گانه و تمام بخش‌ها و سازمان‌های وابسته شهرداری ابلاغ شده تا از آمادگی لازم برای مقابله با هر گونه تغییرات جوی احتمالی برخوردار باشند.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: تمامی تأسیسات جمع‌آوری آب‌های سطحی، کانال‌ها، سپتینگ‌ها، موتورپمپ‌ها و تجهیزات مکانیکی و الکتریکی توسط گروه کارشناسان این معاونت بازدید شده و نواقص برای رفع مشکلات اعلام شده است.

وی با بیان اینکه به سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری برای حذف درختان خطرآفرین و خشک شهر دستورالعملی ابلاغ شده تا اقدامات لازم انجام شده و از سقوط ناگهانی آنها در هنگام وزش باد پیشگیری شود، ادامه داد: به منظور آمادگی سیستم خدمات‌رسانی شهرداری، مانورهای آماده‌سازی نیروهای خدماتی در چندین مرحله برگزار شده و آموزش‌های لازم به نیروهای خدماتی و ستادی ارائه شده تا آمادگی کامل داشته باشند.

امیری تصریح کرد: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی با توجه به تجهیزات خریداری شده و مجهز بودن به تجهیزات مدرن آمادگی دارد که در شرایط بحرانی و اضطراری برای ارائه خدمات حضور بهتری داشته باشد.

وی اظهار کرد: ستاد سیل و مدیریت بحران برابر با برنامه‌های در نظر گرفته شده هماهنگی لازم را انجام داده تا با حضور مدیران، مسئولان، معاونان مناطق و سازمان‌ها جهت ارائه خدمات برنامه‌ریزی لازم بشود.

معاون خدمات شهری شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: در همین ایام مسئولان خدمات شهری مناطق ۱۵ گانه ضمن بازدید از همه معابر شهری اقدامات اولیه جهت آمادگی برای مقابله با تغییرات جوی احتمالی را انجام دادند تا شاهد شهری آرام و بدون حادثه و نگرانی باشیم.

کد خبر 450810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.