ارتقای درجه ۴ شهرداری ابلاغ شد

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از ارتقاء درجه چهار شهرداری و تعیین درجه یک شهرداری و ابلاغ آن از سوی وزیر کشور به استانداری های ذیربط خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور، حسین رجب صلاحی ضمن اظهار کرد: ارتقای درجه شهرداری‌ها به استناد تبصره ۳ ماده ۱ آئین نامه حقوق و مزایای شهرداران مصوب (۱۳۷۰/۴/۱) هیئت وزیران و اصلاحیه‌های بعدی آن و بر اساس شیوه نامه و عوامل ناظر بر درجه بندی شهرداری‌ها که طی نامه شماره (۳۴۷۹ مورخ ۹۴/۱/۱۹) به تائید سازمان مدیریت و برنامه ریزی وقت کشور رسیده، انجام شده است.

وی گفت: درجه شهرداری قیام دشت در استان تهران برای اولین بار تعیین و درجه هفت آن به استانداری ابلاغ شد.

معاون امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور افزود: در استان خراسان رضوی درجه شهرداری خلیل‌آباد به شش و درجه شهرداری گلمکان به چهار ارتقا یافت.

رجب صلاحی اضافه کرد: درجه شهرداری آبگرم در استان قزوین به پنج و درجه شهرداری زرآباد در استان سیستان و بلوچستان به سه ارتقا یافت.

وی یادآور شد: به موجب دستورالعمل ابلاغی وزارت کشور، شهرداری‌هایی که چهار سال از زمان ابلاغ آخرین درجه آنها گذشته، می‌توانند پیشنهاد ارتقای درجه خود را پس از تائید استانداری به معاونت امور شهرداری‌های سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور ارسال نمایند تا مدارک و مستندات در کارگروه ساماندهی درجه‌بندی شهرداری‌ها مطرح شود.

کد خبر 450799

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.