خودکشی زن تهرانی با فروکردن چاقو در سینه خود

زنده سوختن زن جوان مشهدی، واژگونی خودرو پژو در جاده شاهرود به آزادشهر، خودکشی زن تهرانی با فرو کردن چاقو در سینه خود، انهدام باند موادمخدر در سمنان، مرگ دو مرد اصفهانی بر اثر گاز گرفتگی و غرق‌ شدن کودک جاسکی در کانال آب را در بسته حوادث ایمنا بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حادثه وحشتناک سه روز قبل در اطراف روستای معین‌آباد مشهد هنگامی رخ داد که مرد ۳۵ ساله‌ای به دنبال بروز اختلافات خانوادگی با همسرش به مشاجره و جر و بحث پرداخت.

این زوج جوان که از سه سال پیش به عنوان سرایدار در یک دامداری فعالیت می‌کردند، اختلافات شدیدی با هم داشتند تا اینکه طبق معمول مشاجره آن‌ها بالا گرفت، اما این بار مرد عصبانی پسربچه ۹ ساله خود را در حالی از داخل اتاق بیرون کرد که ظرف چهار لیتری حاوی بنزین را درون خانه برده بود و بعد از آنکه در اتاق سرایداری را قفل کرد، به مشاجره لفظی با همسر خود ادامه داد که ناگهان کارگران دیگر با شنیدن صدای فریاد به طرف اتاق دویدند. در همین حال مرد ۳۵ ساله که خود نیز درون شعله‌های آتش گیر کرده بود با زحمت و سختی در اتاق را از داخل باز کرد و کارگران و اهالی محل این زوج را به بیمارستان امام رضا(ع) انتقال دادند.

اما زن جوان در بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) جان سپرد و بدین ترتیب پرونده جنایی قتل عمد دیگری روی میز قاضی علی‌اکبر احمدی‌نژاد گشوده شد و بررسی‌های مقدماتی حاکی است که قسمتی از دست و پای مرد جوان نیز سوخته است و همچنان در مرکز درمانی بستری است. تحقیقات نشان می‌دهد مردی که متهم به آتش زدن همسرش است به موادمخدر اعتیاد دارد، اما وی در بازجویی‌های مقدماتی ادعا می‌کند که ظرف حاوی بنزین را همسرش روی خودش ریخته است.

در مورد این پرونده تحقیقات لازم با دستور قاضی احمدی‌نژاد و توسط کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی آغاز شده است.

واژگونی خودرو پژو در جاده شاهرود به آزادشهر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان از واژگونی یک دستگاه خودروی پژو ۲۰۶ در محور شاهرود به آزادشهر خبر داد و گفت: این سانحه یک فوتی و سه مصدوم برجای گذاشت.

مظفر محمدخانی با اشاره به اینکه در پی گزارش این حادثه به جمعیت هلال‌احمر، امدادگران سریعاً به محل حادثه اعزام شدند، افزود: این خودرو در کیلومتر ۲۷ محور شاهرود به آزادشهر دچار حادثه شده است و چهار نفر بر اثر این واژگونی دچار حادثه شدند و سه مصدوم این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

غرق‌ شدن کودک جاسکی در کانال آب

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان جاسک گفت: یک کودک هفت ساله در محدوده " خور لوران" در کانال آب غرق شد.

رضا فیروزمند با بیان اینکه این کودک به همراه خانواده خود برای تفریح در حاشیه کانال " خور لوران" واقع در مرکز این شهرستان بودند، افزود: سهل انگاری والدین و بازیگوشی کودک ۷ ساله به قیمت جان وی تمام شد.

وی ادامه داد: کودک بدون علائم حیاتی بود که توسط نیروهای اورژانس تحت احیا قلبی_ریوی قرار گرفت و به بیمارستان خاتم الانبیا این شهرستان منتقل شد، با وجود اقدامات و تلاش‌های پرسنل بیمارستان کودک جان خود را از دست داد.

رئیس فوریت‌های پزشکی شهرستان جاسک خاطرنشان کرد: در حاشیه خورها و ساحل این شهرستان تابلو هشدار دهنده ایمنی وجود ندارد و شهروندان نیز باید از حضور فرزندان خردسال خود در این مکان‌ها جلوگیری کنند تا شاهد بروز چنین حوادث دلخراشی نباشیم.

خودکشی زن تهرانی با فرو کردن چاقو در سینه خود

مأموران پلیس تهران در تماس مسئولان یکی از بیمارستان‌ها در جریان مرگ خونین زن جوانی قرار گرفتند و تیمی از مأموران برای تحقیقات پلیسی وارد عمل شدند.

مأموران در تحقیقات ابتدایی پی بردند که زن جوان به دلیل جراحت ناشی از ضربه چاقو بر سینه‌اش به بیمارستان منتقل شده و پس از دو ساعت روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفته است.

بدین ترتیب تیمی از مأموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران به دستور بازپرس ویژه قتل برای تحقیقات وارد عمل شدند و در گام نخست کارآگاهان به سراغ شوهر و فرزندان این زن ۴۵ ساله رفتند.

خانواده این زن در تحقیقات عنوان کردند که مادر خانواده دچار بیماری افسردگی شدید بوده و همیشه قرص افسردگی می‌خورده است تا اینکه ساعت دو بامداد با چاقو دست به خودکشی زد و وی را به بیمارستان منتقل کردیم.

بازپرس ویژه قتل در این مرحله دستور داد جسد به پزشکی قانونی منتقل شود تا بررسی شود که ضربات چاقو خودزنی بوده یا خودکشی، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

انهدام باند مواد مخدر در سمنان

فرمانده نیروی انتظامی استان سمنان گفت: مقابله با قاچاق به ویژه قاچاق مواد مخدر یکی از رسالت‌های مهم نیروی انتظامی است که در این راستا در عملیاتی مشترک با پلیس سیستان و بلوچستان ۴۶۱ کیلوگرم مواد مخدر کشف شد.

عبدالله حسنی با اشاره به اینکه خودروی حامل مواد مخدر در منطقه " دپکور" از توابع شهرستان "سیب سوران" به دستور پلیس متوقف شد، تصریح کرد: این محموله از شرق کشور بارگیری شده بود که حامل ۳۷۲ کیلوگرم تریاک و ۸۹ کیلوگرم حشیش بود.

وی با تأکید بر اینکه با دستور توقف پلیس قاچاقچیان اقدام به تیراندازی کردند، افزود: با شلیک پلیس یکی از این افراد جان خود را از دست داد و سپس سایر سرنشینان خودرو تسلیم شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه در این عملیات از خودروی حامل مواد مخدر تعداد قابل‌توجهی مهمات جنگی و دو قبضه سلاح کلاشینکف کشف و ضبط شد، اضافه کرد: حضور به موقع و هوشیارانه مأموران انتظامی عامل اصلی موفقیت در این عملیات بود.

مرگ دو مرد اصفهانی بر اثر گازگرفتگی

در خانه‌ای در اصفهان دو جنازه متعلق به جوان ۱۸ ساله و مرد ۴۵ ساله کشف شد. فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در این زمینه گفت: مرگ این دو مرد بر اثر گاز گرفتگی بوده است.

حمیدرضا اکبری خاطرنشان کرد: در پی تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع حادثه گاز گرفتگی در یک مجتمع مسکونی در شهر اصفهان، بلافاصله تیمی از عوامل انتظامی به همراه دیگر نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با بیان اینکه هنگامی که مأموران به محل رسیدند مشاهده کردند یک جوان ۱۸ ساله و مردی ۴۵ ساله به علت گازگرفتگی داخل منزل فوت کرده‌اند، افزود: با تأیید مرگ این دو شهروند توسط عوامل اورژانس ۱۱۵، اجساد آنان برای اقدامات قانونی به پزشکی قانونی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان توضیح داد: با آغاز فصل سرما و استفاده از سیستم‌های گرمایشی مردم باید اصول ایمنی استفاده از وسایل مورد نظر را مورد توجه قرار دهند تا هیچ گاه شاهد وقوع چنین حوادث ناگواری نباشیم.

کد خبر 450798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.