ورزش همگانی یکی از شاخص‌های مهم فرهنگی است

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان گفت: سعی داریم در راستای تفاهم با اداره کل ورزش و جوانان استان، ورزش همگانی که یکی از شاخص‌های مهم فرهنگی و ورزش است را توسعه دهیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد عیدی امروز- سه شنبه ۲۹ مهر ماه - در آئین امضای تفاهمنامه اداره مشارکت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: هفته تربیت بدنی را به جامعه ورزش تبریک می‌گویم و امیدوارم همیشه در اصفهان شاهد رشد ورزش باشیم. یکی از وظایف شهرداری‌ها آموزش معارف بلدی است که با توجه به وظیفه خود دانش معارف را در محور شهروندی باید زیاد کنند.

وی ادامه داد: شهرداری اکنون نهاد خدماتی نیست بلکه سعی دارد در هر حوزه به شهر کمک کند؛ این تفاهم باعث می‌شود شهرداری در دو بخش ورزش و جوانان فعالیت‌های مفیدی داشته باشد. سعی داریم با در نظر گرفتن این تفاهم ورزش همگانی که یکی از شاخص‌های مهم فرهنگی و ورزش است را توسعه دهیم.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان اضافه کرد: اداره کل ورزش و جوانان همیشه انگیزه‌هایی را برای سازمان‌ها به ارمغان می‌آورد و همین موضوع سبب شد سعی داشته باشیم جلسه کارگروه مشترکی را در حوزه ورزش و جوانان داشته باشیم تا در مورد اهداف و تشکلات توسعه ورزش صحبت شود. با انجام این آئین شاهد یک فعالیت هدفمند هستیم.

عیدی با بیان اینکه در گذشته شهرداری‌ها فقط در شهر خود فعالیت می‌کردند، افزود: امیدوارم ثمره این اتفاقات را در شهرستان‌ها نیز شاهد باشیم. باید به رفع مشکلات نگاه ویژه‌ای شود تا شاهد پیشرفت ورزش باشیم. کلانشهرها سعی دارند از توسعه‌های اقلیمی خود خارج شوند و با شهرهای پیرامون خود هم جهت شوند.

کد خبر 450794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.