شهرداری زیرساخت مناسبی را برای ورزش ایجاد کرده است

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: زمانی که بحث ورزش بیان می‌شود شاهد بردن اسم شهرداری در این بخش بوده‌ایم، شهرداری اصفهان همیشه زیرساخت‌های مناسبی را برای ورزش ایجاد کرده است و فعالیت‌های چشمگیری در این زمینه ارائه کرده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید محمد طباطبایی امروز- سه شنبه ۲۹ مهر ماه - در آئین امضای تفاهمنامه اداره مشارکت‌های سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی با اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان اظهار کرد: اکنون همکاری اداره کل با سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بیشتر شده است و همیشه این دو نهاد سعی داشته‌اند همراه یکدیگر نتایج خوبی حاصل کنند، سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری همیشه همسو با اجرای برنامه‌های ورزشی استان بوده است.

وی ادامه داد: زمانی که بحث ورزش بیان می‌شود شاهد بردن اسم شهرداری در این بخش هستیم، شهرداری اصفهان همیشه زیرساخت‌های مناسبی را برای ورزش ایجاد کرده است و فعالیت‌های چشمگیری در این زمینه ارائه کرده است.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان، افزود: شهر ما از گذشته خانه‌های جوان را تأسیس کرده بود و همیشه نشان داده که حامی جوانان است، امیدوارم در سایه این تفاهمنامه و همکاری‌ها شاهد پیشرفت خوبی در حوزه ورزش و جوانان باشیم. تاکنون تفاهمنامه‌هایی که با شهرداری داشتیم بسیار سودمند بوده و همه آنها به بهترین شکل و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اجرا شده است.

طباطبایی با بیان اینکه شهرداری و اداره ورزش و جوانان همیشه همسو با ورزش بوده‌اند اضافه کرد: همین موضوع باعث شده تا در بخش‌های مختلف ورزش موفق باشیم. سعی داریم بسترسازی آموزش و انواع خدمات را در حوزه جوانان انجام دهیم و امیدوارم در بحث آموزش و تفکر و ارائه ایده از توان جوانانمان بهره ببریم. در وضعیت کنونی فاصله بین مسئولان و مردم برداشته شده و شاهد هستیم که اهداف ورزش و جوانان به خوبی پیش می‌رود.

وی با اشاره به اینکه خوشحالم در شهری زندگی می‌کنم که مسئولان نگاه ویژه و درستی به ورزش و جوانان دارند، گفت: امیدوارم روزبروز شاهد پیشرفت اصفهان در همه بخش‌ها باشیم تا شاهد یک پایان خوب باشیم در ادامه برنامه‌های اداره کل سعی داریم این روش را در شهرداری دیگر شهرها نیز استفاده کنیم.

کد خبر 450785

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.