روزنامه‌های ورزشی ۲۹ مهر؛ شجاع و بشار ماندنی شدند؟

در حالی که رسانه‌های عرب زبان از جدایی قریب به یقین بشار رسن از پرسپولیس خبر می‌دهند، رسانه‌های داخلی مدعی هستند او و شجاع خلیل زاده در باشگاه پرسپولیس ماندنی هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عناوین روزنامه‌های ورزشی صبح امروز –سه‌شنبه ۲۹ مهر- را در بسته خبری روزنامه‌های ورزشی ایمنا بخوانید؛

"خبرورزشی" با عنوان "دیگر نمی‌خواهیم هواداران پرسپولیس حرص و جوش بخورند" به گفته‌های سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس پرداخت، کسی که این روزها بیشتر از یک مدافع در زمین به عنوان یک کاپیتان در رختکن و تمرینات پرسپولیس تأثیرگذار است.

"گل" با عنوان"نادری برای استقلال دوبرابر گران‌تر از میلیچ تمام می‌شود! " مدعی شد هزینه آزادسازی هزینه آزادسازی محمد نادری از باشگاه کورتریک ۲۰۰ هزار دلار است مبلغی که به گفته این روزنامه دو برابر هزینه‌های میلیچ برای استقلال است.

"فرهیختگان ورزشی" با عنوان "شجاع امروز در باشگاه بشار هفته آینده" مدعی شد دو ستاره جدایی طلب پرسپولیس که این روزها حواشی زیادی را به خود دیده اند در بین سرخ‌پوشان ماندنی شدند و گویا باشگاه پرسپولیس بعد از فسخ با ربیع خواه و انصاری قصد ندارد بشار رسن و شجاع خلیل زاده را از دست بدهد.

"خراسان ورزشی" با عنوان "با جدایی قایدی مخالفم" به اظهارات محمود فکری سرمربی جوان استقلال پرداخت، کسی که با این اظهارات عملاً پرونده فروش چند میلیون دلاری ستاره جوان استقلال را مختومه اعلام کرد.

"ایران ورزشی" با عنوان"مأموریت اصلی‌مان قهرمانی آسیاست" به گفته‌های احسان پهلوان در خصوص فنیال حساس پیش رو پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا پرداخت، رقابتی که با غیبت خود پهلوان، وحید امیری و عیسی آل کثیر برای پرسپولیس بسیار سخت خواهد بود.

"شوت" با عنوان "کریمی و پیروانی! لطفاً حرمت نگهدارید" به اظهار نظر قاطعانه علی پروین در خصوص حواشی پیش آمده بین پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس پرداخت، حواشی که البته برای اولین و آخرین بار نبوده و نیست.

" پرسپولیس" با عنوان"راه گلستان از بهارستان نمی‌گذرد" به نحوی تجمع هواداران پرسپولیس در جلوی در مجلس شورای اسلامی را بی نتیجه دانست و مدعی شد مجلس شورای اسلامی با دریگری‌هایی که آن روزها با آن مواجه است قدرت کمک به پرسپولیس را ندارد.

"صدای سپاهان" با عنوان "افتتاحیه لیگ برتر مزین به سپاهان شد" به اعلام برنامه‌های هفته اول دوم مسابقات لیگ برتر پرداخت، جایی که سپاهان باید مقابل شاگردان امیر قلعه نویی در گل گهر سیرجان در بازی افتتاحیه صف آرایی کند.

کد خبر 450760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.