مصوبه کمیسیون اصل ۹۰ برای جذب اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی گفت: براساس مصوبه امروز کمیسیون، وزارت علوم موظف به جذب اعضای هیات علمی براساس اعلام نیاز دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با اولویت فارغ التحصیلان بورسیه شد.

علی خضریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به جلسه امروز (دوشنبه) کمیسیون اصل ۹۰ مجلس که با حضور وزیر علوم و معاونان این وزارتخانه به منظور بررسی وضعیت پرونده‌های مرتبط با بورسیه‌ها برگزار شد، اظهار: این جلسه در ادامه جلسات گذشته کمیسیون برگزار و گزارشات، شکایات و پرونده‌های مرتبط با موضوع بورسیه از گذشته تاکنون مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: مقرر شد طی جلسه‌ای بحث اختلافی درخصوص دانشجویانی که حکم جذب دارند، اما وزارت علوم معتقد است باید مجدد پرونده آنها مورد بازنگری و بررسی قرار گیرد، طی روزهای آینده و احتمالاً در محل وزارت علوم با حضور وزیر، نمایندگان کمیسیون اصل ۹۰، هیات عالی جذب و سایر بخش‌های تصمیم گیر برگزار شود و تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ شود. همچنین آن دسته از افرادی که از دیوان عدالت اداری حکم جذب دارند نیز بدون مشکل تعیین تکلیف شده و پذیرش آنها انجام شود.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس یادآور شد: براساس مصوبه امروز کمیسیون، وزارت علوم موظف به جذب اعضای هیات علمی براساس اعلام نیاز دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی با اولویت فارغ التحصیلان بورسیه شد.

کد خبر 450739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.