"لطفا از ماسک استفاده کنید"/تاکسیرانی پیشگام مبارزه با کرونا

در این بسته خبری از نصب تراکت «لطفاً از ماسک استفاده کنید» بر ناوگان تاکسیرانی قزوین تا چهارمین مرحله توزیع تایر مورد نیاز ناوگان تاکسیرانی بیرجند و احداث المان میدان شهدای جهاد آبادان را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای کشور شاهد رویدادهای مهمی در عرصه‌های مختلف عمرانی، اجتماعی و فرهنگی بود. در بسته خبری ایمنا (کوتاه از شهرهای ایران) سر فصل مهمترین رویدادهای خبری را مرور می‌کنیم:

اعتبارات عوارض آلایندگی صرف پروژه‌های زیست محیطی شود

فرهاد قلی نژاد، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان بوشهر گفت: شهرداری‌ها و دهیاری‌های این استان باید اعتبارات عوارض آلایندگی را فقط در پروژه‌های زیست محیطی از جمله فضای سبز، کمربند سبز شهری، تصفیه خانه فاضلاب و دفع پسماند هزینه کنند.

اجرای طرح ملی GNAF در گز بر خوار

محمود بخشی، شهردار شهر گز بر خوار از انعقاد تفاهم نامه بین شهرداری این شهر و اداره کل پست استان اصفهان، در راستای اجرای طرح ملی GNAF، فهرست برداری، به هنگام سازی، نصب پلاک تلفیقی شهرداری و کد پستی در گز بر خوار خبر داد.

احداث المان میدان شهدای جهاد آبادان

کار ساخت و نصب المان میدان جهاد (کفیشه) آبادان طی چند روز آینده به پایان می‌رسد.

نصب تراکت «لطفاً از ماسک استفاده کنید» بر روی ناوگان تاکسیرانی قزوین

اسماعیل عرشیان، مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری قزوین، از نصب «تراکت از ماسک استفاده کنید» و «لطفا با ماسک وارد شوید» توسط تاکسیرانان بر روی تاکسی‌های ناوگان تاکسیرانی در سطح شهر خبر داد.

راه‌اندازی کارخانه کمپوست لنگرود نیازمند دستگاه «ویندرو ترنر» است

سید مهدی رجایی، شهردار لنگرود گفت: راه‌اندازی و بهره برداری از کارخانه کمپوست لنگرود نیازمند خریداری دستگاه «ویندرو ترنر» (دستگاه تبدیل زباله به کود کمپوست) است.

بهسازی ورودی غربی نجف آباد

مهدی فاضل، معاون امور زیربنایی و حمل و نقل شهری شهرداری نجف آباد گفت: با پایان مطالعات و در مراحل قانونی ورودی غرب نجف آباد و با توجه به فعالیت شهرک صنعتی شماره یک نجف‌آباد در این محدوده و قرار گرفتن مسیر اصلی مواصلاتی غرب استان، ترافیک این مسیر پر تردد به دو باند رفت و برگشت ایجاد شده منتقل شد.

توسعه خدمات الکترونیک زمینه ساز سلامت نظام اداری سمنان

راضیه شهاب، مدیر کل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری سمنان گفت: اقدام شهرداری سمنان در توسعه خدمات الکترونیک زمینه ساز شفاف سازی خدمات و سلامت نظام اداری را فراهم ساخته است.

نجات دو چاه کن از عمق ۲۰ متری زمین در کاشان

آتش نشانان کاشانی دو چاه کن را که در ته چاه گرفتار شده بودند، نجات دادند.

چهارمین مرحله توزیع تایر مورد نیاز ناوگان تاکسیرانی بیرجند

یداله غلام پور، رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بیرجند از تأمین تایر مورد نیاز تاکسی‌ها و خودروهای آژانس تاکسی تلفنی برای مرحله چهارم طی یک سال گذشته خبر داد.

کد خبر 450724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.