فکری: با جدایی قایدی مخالفت کردم

سرمربی تیم فوتبال استقلال ضمن حمایت از بازیکنان فعلی که در تمرین آبی‌پوشان حضور دارند، از مخالفتش با جدایی قایدی خبر داد.

به گزارش ایمنا، محمود فکری پیش از دیدار دوستانه استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان در جمع خبرنگاران گفت: سیاست اولیه خودم و باشگاه این است که ابتدا بتوانیم تمدید قراداد با بازیکنان گذشته داشته باشیم. هنوز یک بازیکن دیگرمی‌توانیم جذب کنیم، ولی خیلی مهم نیست و می‌توانیم به فکر تمدید قراردادها باشیم.

وی ادامه داد: مشکلات بازیکنان باید حل شود تا بازیکنان قرادادشان را تمدید کنند. پنجره نقل‌وانتقالاتی ما بسته است و احتمالاً تمرکز باشگاه روی این است که بدهی داده شود تا پنجره باز شود.

فکری درباره وضعیت بازیکنان ملی‌پوش استقلال عنوان کرد: ملی‌پوشان ما بعد از بازی‌های آسیایی به اردوی تیم ملی رفتند و هیچ استراحتی نداشتند. با توجه به طولانی شدن فصل گذشته نیاز بود پیش از آغاز فصل جدید مدتی استراحت کنند ولی این اتفاق برای آنها خیلی رخ نداده است. بازیکن ملی‌پوش کم‌کم در حال اضافه شدن به تیم هستند اما از نظر علمی بازیکن بعد از ۱۵ ماه فصل ورزشی که داشته باید حداقل دو هفته کامل استراحت کند. با این حال فعلاً عارف غلامی و رشید مظاهری به اردو اضافه شده‌اند و ان‌شاءالله بقیه هم بعد از استراحت کامل به تیم برگردند.

سرمربی استقلال درباره وضعیت مهدی قایدی و شیخ دیاباته اظهار داشت: قایدی فعلاً در استراحت است. اگر بحث جدایی او وجود داشته باشد به نظر من و باشگاه برمی‌گردد ولی من در حال حاضر موافقتی با جدایی او نداشته‌ام و با این موضوع مخالفم. شیخ دیاباته هم به صورت مجازی با باشگاه در ارتباط است و فکر می‌کنم بعد از اینکه بدهی باشگاه به او پرداخت شود، به تیم برمی‌گردد.

فکری درباره اینکه هواداران از استقلال توقع دارند نتیجه بگیرد ولی مشکلاتی برای ماندن برخی بازیکنان وجود دارد، تصریح کرد: تعدادی بازیکن داریم و اگر به آنها بی‌اهمیت باشیم به این افراد برمی‌خورد. همه بازیکنان ما شخصیت بازیکن استقلال را دارند و اگر بخواهم به بازیکنان فعلی بی‌احترامی کنم، این افراد را از دست می‌دهم، برای همین تمرکزم را روی داشته‌هایم می‌گذارم. قرار نیست خواسته‌هایم را فقط از طریق رسانه‌ای اعلام کنم. هواداران توقعی دارند که باید منتقل کنند ولی من نباید درخواست‌هایم را رسانه‌ای کنم.

وی اضافه کرد: مدتی است که با مدیریت باشگاه در تماس هستم و به دنبال این هستیم که همه بازیکن زودتر به تیم اضافه شوند. از طرف دیگر حق نداریم بازیکنانی که الان در تمرین هستند را خرد کنیم. باید به همه آنها بها بدهیم تا با گذشت زمان تیم‌مان تکمیل شود و به جلو برویم.

سرمربی استقلال راجع به وضعیت علی کریمی گفت: همه صحبت‌هایی که در بالا داشته‌ام به علی کریمی هم مربوط است!

فکری درخصوص اینکه گفته می‌شد قرار است امید نمازی به عنوان مربی به کادر اضافه شود، یادآور شد: آقای نمازی به من پیشنهاد شد و با او نیز صحبت کردم. امیدعلی دفتری هم پیشنهاد شده و با توجه به اینکه او در ایران حضور داشت بود با او قرار گذاشتیم و کار عملی او را هم دیدیم و احساس کردم می‌تواند به تیم کمک کند. نمازی مربی توانمندی است و جزو گزینه‌های ما بود ولی حضورش در استقلال منتفی شد.

سرمربی استقلال درباره محمد بلبلی عنوان کرد: بلبلی با من صحبت کرد گفت شرایط روحی لازم برای حضور در استقلال را ندارد و من هم به باشگاه اعلام کردم اگر می‌شود او را با بازیکنی معاوضه کنیم.

وی درباره اینکه آرش برهانی به عنوان سرمربی تیم امید استقلال معرفی شده است، اظهار داشت: او هم با من مشورت کرد و برنامه داد. من هم گفتم مشکلی نیست که هم کنار ما باشد و هم سرمربی تیم امید. اگر تعامل بین دو تیم خوب باشد می‌توان به آینده باشگاه کمک کرد.

کد خبر 450698

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.