زیرساخت‌های حمل و نقل شهری شهرکرد توسعه می‌یابد

شهردار شهرکرد گفت: اعتبارات سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی از ۳۰ میلیارد تومان به ۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته است و در حال توسعه زیرساخت‌های مربوط به حمل و نقل شهری هستیم.

به گزارش ایمنا، بهادر عبدالغنی با بیان اینکه یکی از معضلات چهارمحال و بختیاری بحث اشتغال است، اظهار کرد: پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های خوبی برای ایجاد اشتغال توسط شهرداری شهرکرد وجود دارد، حدود هفت پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه برای شهر شهرکرد جهت اجرا تا سال آینده تعریف شده است، این پروژه‌های بزرگ می‌تواند برای دو هزار نفر اشتغال ایجاد کند.

وی اضافه کرد: احداث شهرک بازیافت شهرکرد نیز در اولویت شهرداری شهرکرد قرار دارد، یکی از نارضایتی‌های مردم شهرکرد از بحث ارائه خدمات در حوزه خدمات شهری است، پیمانکاری به مدت ۱۱ سال در این حوزه مشغول ارائه خدمات بود که مردم رضایت کافی از عملکرد این پیمانکار نداشتند.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: در بحث خدمات شهری این پیمانکار حقوق پاکبانان را به موقع پرداخت نمی‌کرد، همچنین آمار دقیقی از تناژ زباله‌های شهر و نیروهای پاکبان در هر محله نداشتیم و جمع‌آوری زباله نیز به نحو مطلوبی انجام نمی‌شد.

عبدالغنی با اشاره به اینکه شهرداری تا تعیین تکلیف پیمانکار خدمات شهری به صورت امانی وظیفه خدمات شهری را بر عهده گرفته است، گفت: این کار به صورت موقت انجام می‌شود، تاکنون دو فراخوان برای جذب پیمانکار خدمات شهری صورت گرفته است، اما استقبالی از سوی شرکت‌ها صورت نگرفت.

وی در خصوص اعتبارات سازمان سیما و منظر و فضای سبز شهری، توضیح داد: اعتبارات این سازمان به چهار میلیارد تومان افزایش پیدا کرد، همچنین دو بوستان در محله ۳۲ مهدیه و خیابان پژمان شهرکرد در حال احداث است.

شهردار شهرکرد با اشاره به اینکه احداث جاده سلامت در ضلع شمالی پارک تهلیجان و تپه نورالشهدا در حال انجام است، خاطرنشان کرد: طبق تفاهم‌نامه انجام شده برای آبیاری فضای سبز شهرکرد ۵۰ لیتر بر ثانیه از پساب فاضلاب اختصاص یافته است.

عبدالغنی اضافه کرد: اعتبارات سازمان اتوبوسرانی و تاکسیرانی از ۳۰ میلیارد تومان به ۵۰ میلیارد تومان افزایش یافته است و در حال توسعه زیرساخت‌های مربوط به حمل و نقل شهری هستیم.

وی خاطرنشان کرد: در بحث خدمات شهری پیگیری‌ها برای خرید نردبان ۴۲ متری برای مباحث آتش‌نشانی در ساختمان‌های بلندمرتبه در حال انجام است.

منبع: ایسنا

کد خبر 450686

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.