اتوبوس‌های همدان بعد از تخلیه مسافران ضدعفونی می‌شود

مدیر اتوبوسرانی شهرداری همدان اعلام کرد: در حال حاضر پنج اکیپ در خیابان‌های اصلی و پایانه سرگذر هنگام برگشت اتوبوس و تخلیه مسافران عملیات ضدعفونی را انجام می‌دهد.

به گزارش ایمنا، بابک اسدی با اشاره به وضعیت اتوبوس‌های درون شهری همدان در روزهای کرونایی اظهار کرد: تا چند ماه گذشته اتوبوس‌ها فقط شبانه ضدعفونی می‌شد، اما در حال حاضر پنج اکیپ در خیابان‌های اصلی و پایانه سر گذر هنگام برگشت اتوبوس و تخلیه مسافران عملیات ضدعفونی را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه تمامی بازرسان به طور ویژه بر این قضیه نظارت دارند، گفت: در این راستا کادر اداری و تعمیرگاهی به عوامل بازرسی اضافه شده تا نظارت دقیق‌تری صورت گیرد.

مدیر اتوبوسرانی شهرداری همدان با تأکید بر اینکه خط قرمز مجموعه اتوبوسرانی همدان سلامت همشهریان است، تصریح کرد: این امر بارها به بازرسان، رانندگان اتوبوس و بخش خصوصی تذکر داده شده است.

وی با بیان اینکه پیک حرکت اتوبوس‌های درون‌شهری قبلاً بین ۱۰ تا ۱۵ دقیقه بود، گفت: در حال حاضر این مدت زمان به پنج دقیقه رسیده است.

اسدی اضافه کرد: شهروندان اگر با موردی مبنی بر رعایت نکردن این موضوع مواجه شدند به اتوبوسرانی گزارش دهند تا مورد پیگیری قرار گیرد.

کد خبر 450655

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.